מאוויק אייר - שווה קנייה?

in #photography6 years ago (edited)

  <div class="text-rtl">  

<p>  

 #סקירה

אני אשמח לפתוח את הבלוג עם פוסט על מוצר שמאוד מעניין אותי, המאוויק אייר.

חייב לאמר שברגע ששמעתי על השם של הרחפן החדש חשבתי על המקבוק פרו והמקבוק אייר.

עכשיו… לפני שראיתי את המוצר, אשמח לכתוב לכם מה אני חושב עליו לפי המחקר הקטן שעשיתי עליו באינטרנט, מבטיח שבסוף הפוסט יהיו פרטים טכניים משעממים, אבל חשובים.

נתחיל במחיר, לפי האתר הרשמי של DJI הרחפן בגרסא הבסיסית עולה 799$ ובגרסא המשודרגת עולה 999$ שמציע בנוסף לחבילת הבסיס שתי סוללות נוספות ושני פלופלורים נוספים.

אני אוהב גימיקים, אפילו שהם לא תמיד שימושיים... אז נמשיך איתם, אלה כל הפונקציות החדשות של הרחפן, שחלקם לגמרי גימיקים אבל לפעמים נחמד להשתמש בהם:


*תמונה פנורמית-


לדעתי יכול להיות פתיח בקליפים של צילומי רחפן, נחמד להשתמש בו לפעמים.

*קטן ומתקפל-

בכל רחפן חדש של DJI יש שיפור משמעותי בגודל של הרחפן ובכל פעם הם יודעים להפתיע מחדש, רחפן ברמה מקצועית שגודלו כמעט זהה לרחפן הספארק שמיועד לצילומי סלפי פשוטים.


*גימבל שלושה צירים ואיכות 4K-

ממשיך עם האיכות (לפחות מבחינה טכנית) של הרחפן הקודם, במחיר זול יותר ובקומפקטיות (פרמטר מאוד חשוב בבחירת רחפן צילום, בשביל הצרכים שלי... לכל אחד יש מטרה אחרת לתוכן שהוא רוצה לייצר בעזרת הציוד שלו והציוד צריך להיות בהתאם, סדרה חדשה של פוסטים בנושא בקרוב).


*שלושה חיישני סביבה-

שדרוג במערכת החיישנים שמונעת תאונות, לגמרי שדרוג חיובי וחשוב.


*שליטה באמצעות מחוות-

הגימיק הכי גדול של ספארק, לא יכולים לצלם מקצועי באמצעות מחוות אבל נחמד להראות את הגימיק לחברים.


*זמן טיסה 21 דקות-

חייב לאמר שאני די בטוח שזה פחות מ-21 דקות (זה הנתון באתר של DJI) אבל זה בסדר, זה תמיד פחות מהזמן שכתוב בכל הרחפנים. יכול להיות שלכם יספיק 21 דקות טיסה ויכול להיות שלא, ממליץ לקנות סוללות בהתאם לצורך (זה לא משנה איזה רחפן תקנו... צריך סוללות בהתאם לצורך).


לסיכום, אם אתם מתכוונים ליצור קליפים מקצועיים עם הרחפן ויש לכם ידע בעריכה הרחפן יתאים לכם, אם אין לכם ידע בעריכה אין סיבה שתקנו רחפן מקצועי, גם אם הוא נשמע זול יחסית לאחרים (והוא באמת זול).

אשמח לדעת מה אתם חושבים על הרחפן,

נתראה בפוסט הבא.

ביי


  </div>  

Sort:  

אהלן רועי,
נעים להכיר
גם אני עוסק בצילום ועריכה
האמת שאין לי רחפן ואשמח לשמוע עוד על החוויות שלך איתו
ממשיך לעקוב!
בהצלחה בסטימאיט!

תודה רבה, הרחפן עדיין לא הגיע לארץ. מקווה להתנסות בו כשיגיע וכמובן שאם זה יקרה אעדכן בבלוג ואולי גם אקנה

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65702.61
ETH 3485.24
USDT 1.00
SBD 2.51