Tanda ditangan

in #photography6 years ago

image
Hāmeʻe:ʻO ka hōʻailona ma ka lima e hōʻike i keʻano o ke kanaka me ka mahalo, ke akamai, a me ke alakaʻi i kahi ola hauʻoli. ʻOiai inā kokoke i ka kuʻe lima, hiki iā ia ke hakakā ma ke ola aʻo ia paha he wahine'ōpiopio make kāne.
Nā Underarms: Ma lalo iho o ka lima hema ka hōʻailona koʻikoʻi i kahi hakakā paʻakikī i nā lā mua o ke ola, akā ua uku maikaʻiʻia. Aʻo ka waiwai i nā makahiki i hala aku nei he meaʻoluʻolu ia. ʻOiai ka hānau hānau ma lalo o ka lima'ākau e kuhikuhi ana e pono i kekahi ke makaʻala i nā pilikia palekana.
Kūleʻa: Kūponoʻole nā ​​poʻe e like me ia, a inā mākou e hana pū me lākou, pono mākou e hōʻoia i ka loaʻaʻana o nā pono a pau /ʻikeʻia ma mua o ka kūkāʻana no kekahi hui.
Ka pahu / hāmama: Ka hoʻomanaʻo i ka pahu'ākau e hōʻike ana i ka palaualelo e hiki ai ke hoʻopili i ka nohoʻana o kaʻohana. Ponoʻoe e hoʻoikaika e pili ana i kou ola e hiki ai keʻoliʻoli i ke aloha a me ka hōʻoluʻolu o nā keiki. ʻOiai ka hānauʻana ma ka umauma hema, he poʻe hana a poʻe ikaika, ka mea i loaʻa i nā mea a lākou e makemake ai i ke ola.
Kaomi / Buttocks:ʻO ka poʻe i loaʻa ka mole markmark ma ke kīpihaʻaʻole makemake nui, a e hoʻokuʻikahiʻia ma kekahiʻano.
E hālau: kahi mole ma ka pāpālina e hōʻike ana i kekahi kanaka koʻikoʻi a maʻalahi i makemakeʻole i ka leʻaleʻa.
ʻO ka mole ma kaʻuli: hānau hānau ma nāʻaoʻaoʻelua o ka auwae e kuhikuhi i ka poʻe aloha a mālama. He maʻalahi kēia poʻe i ka hoʻololiʻana i kahi mele / makemake lākou e hele a mahalo i nā kānāwai o ka'āina. Ua hoʻolaʻa pūʻia nō hoʻi lākou a me nā lima hana lima a me kaʻoluʻolu e lawe i ka kuleana.
Ka loheʻana:ʻo ka poʻe i hānauʻia me ka'ōiwi ma nā pepeiao e manaʻoʻia he laʻa.
ʻO nā haʻahaʻa:ʻO ke kanaka i loaʻa nā mole i loko o koʻu mau makua aloha aloha e hele. He poʻe hoihoi a paʻakikī lākou.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57378.99
ETH 3121.38
USDT 1.00
SBD 2.24