Kerajinan tangan

in #photography6 years ago

တပတ်ရစ်ကုန်ပစ္စည်းများမကြာခဏအိမ်တော်၌အရပ်ရပ်သို့ကွဲပြားနေကြသနည်း မစိုးရိမ်ပါနဲ့စိတ်ပူစရာမလိုပါ။ အသုံးပြုသောကုန်ပစ္စည်းသောကြောင့်သင်လက်မှုပညာအဖြစ်သုံးနိုင်သည်။ ယခင်ကောက်နေ၌သင်ကူညီပေးရန်, ဒါပေမယ့်လည်းသင့်ရဲ့နေ့စဉ်ဘဝကျောက်ပြားကိုမှအကျိုးခံစားခွင့်ပေးနိုငျမသာ။
ဒါကြောင့်သင်သည်အဘယ်အရာကိုစောင့်ဆိုင်းနေကြသည်။ ထိုခဏခြင်းတွင်တစ်ပတ်ရစ်ကုန်ပစ္စည်းများလက်မှုပညာသို့အိမျတျော၌ စုဝေး. ပါစေ။ သင့်ရဲ့ရည်ညွှန်းပစ္စည်းအဘို့, ဒီမှာကျွန်တော်အသစ်ပြန်လည်ပစ္စည်းများအနေဖြင့်လက်မှုပညာအောင်ဘယ်လိုတင်ပြ။ (ကိုလည်းကြည့်ပါ: အသုံးပြု Cardboard ၏အလှဆင် Lighting လက်မှုပညာနှင့်ဘောင်များ Make လုပ်နည်း)
ပန်း Pot ပုံသွင်းတပတ်ရစ် Bottle သထံမှလက်မှုပညာ
ပစ္စည်းများနှင့်စက်ပစ္စည်းလိုအပ်ပါသည်
ပလပ်စတစ်ပုလင်း
ဓါး
မျက်စိကိုအဘို့အဆင်တန်ဆာ
စပါးစိုက်ပျိုးချိန်အဘို့မြေသြဇာ / မြေဆီလွှာများ
စက်ရုံ
ထို့အပြင်ဖတ်ရန်: ကောက်ရိုး 7 ဥပမာလက်မှုပညာ
ပန်း Pot ပုံသွင်းတပတ်ရစ် Bottle သထံမှလက်မှုပညာ Make လုပ်နည်း
လိုအပ်သည့်ပစ္စည်းများနှင့်ကိရိယာများပြင်ဆင်ပါ
အားလုံးစုဆောင်းထားပြီးပြီးနောက်နောက်တစ်ဆင့်တစ်ဦးဓါးနှင့်အတူပုလင်း plasting ဖြတ်ဖို့ဖြစ်ပါတယ်။
အရွယ်အစားတစ်ဦးတည်း approximated သို့မဟုတ်ရုပ်ပုံများကိုကြည့်နေသည်။
အလိုရှိသောအဖြစ်အနည်းငယ်အပါအပေးပါ။ သင်ဥပမာကိုက်ညီချင်လျှင်, ပါးစပ်အဖြစ်သာပုလင်းဦးထုပ် paste နှင့်တစ်ဦးရုပ်ရဲ့မျက်စိ add နှင့် paste ။
ရေပုလင်းထဲမှာအနည်ထိုင်ခြင်းမရှိပါကြောင်းဒါပုလင်း၏အောက်ဆုံးထိုးဖောက်ဖို့မေ့လျော့တော်မမူပါနှင့်။
ပုလင်းထဲသို့ပုလင်းဓာတ်မြေသြဇာနှင့်မြေဆီလွှာရိုက်ထည့်ပါ။
သငျသညျစက်ရုံချင်ကြောင်းစက်ရုံမျိုးစပါးရိုက်ထည့်ပါ။
image

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.00
ETH 2507.08
USDT 1.00
SBD 2.53