Witajcie przyjaciele z SteemitsteemCreated with Sketch.

in #photography5 years ago

Raz mi smutno raz mi raz źle nastroje moje zmienne są kiedy jest mi smutno pisze smutne wiersze a kiedy w duszy mej muzyka gra mógłbym obejść cały świat co robi smutny człowiek gdy jest mu smutno pisze smutne wiersze lubię pisać wiersze nie każdy lubi wiersze pisać lub czytać ale ja to uwielbiam czemu człowiekowi jest smutno albo zle kazdy z nas czasami czuje się źle mierzy się z chwilowymi napadu smutku ja tam mam czesto bo moje życie ciężkie jest ale idę przed siebie nie ważne czy upadnę i tak wstanę i pójdę dalej trzeba iść z uniesioną głową nie ważne co ci życie da co ci życie przyniesie czy zostaniesz urazony poniżony czy zostawi cię kobieta która kochasz to jest nieważne ważne jest to czy umiesz się po tym pozbierać czy umiesz szanować ludzi każdy zasługuje na szacunek nie ważne jaki on jest człowiek to człowiek...

Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 1.84% upvote from us for your 390 Partiko Points! Together, let's change the world!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60606.72
ETH 2910.13
USDT 1.00
SBD 2.44