Hobilerimle Ben :) [Cointurk 14. Projesi]

in #photography7 years ago

Merhaba Arkadaşlar;
Bugünkü yazımda sizlere @kusadasi nın yapmış olduğu proje kapsamında hobilerimden bahsedeceğim.
IMG_7199.JPG
En sevdiğim hobilerden birisi olan gezmekten bahsetmek istiyorum.
Tarihi veya doğal güzelliği olan mekanları gezmek, bu alanların içinde bulunmak bana huzur veriyor diyebilirim. Gittiğim tarihi alan hakkında bilgiler edinmek, varsa o bölgede yaşanmış anıları öğrenmek belki beni o eski günleri zihnimde canlardığımdan dolayı da olabilir ama mutlu hissettiriyor.

IMG_7940.JPG

Sadece tarihi güzellikler değil. Bunun dışında doğal güzelliğe sahip olan yerleri gezmeyi de çok severim. Ormanlarla kaplı yeşil araziler olabilir veya denize kıyısı olan alanlar bu liste daha da uzayabilir. Kısaca insan elinin değmediği alanlar diyebilirim. Benim yapmayı sevdiğim şeylerden birisi.

IMG_7175.JPG

Bu hobim ve ben gayet mutluyuz. Özellikle Çanakkale gibi bir şehirde yaşıyor oluşum hem tarih hem de doğal güzelliklerinin bana hitap ediyor oluşu hobimi yeterince gerçekleştirmemi sağlıyor.

IMG_7137.JPG
IMG_7145.JPG

IMG_7141.JPG

Sort:  

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56500.57
ETH 2341.32
USDT 1.00
SBD 2.33