I love drawing charcoal (Karakalem çizimleriyle uğraşmayı çok seviyorum. )

in #photography7 years ago

 
I like working with charcoal drawings. because it gives me so much peace. I hope you like my drawings friends. I am not a full professional but I hope you will be delighted that I have prepared and made a lot of effort. I wish you a good day 

Turkısh : Karakalem çizimleriyle uğraşmayı seviyorum . çünkü bana çok huzur veriyor . umarım çizimlerimi beğenirsiniz arkadaşlar . tam profesyonel değilim fakat baya ayrıntılı hazırlayıp çok emek verdiğim için beğeneceğinizi umuyorum . iyi günler dilerim


 


Sort:  

WOW! I will send you my pic one of this days

thank you my friend :)

Ben beğendim çizimlerini gerçekten bu yolda yürümen gerek. Takibime alıyorum. Ben de çizim yapıyorum destek verelim birbirimize.)

tabiki . sizde karakalem çizimleriyle mi uğraşiyorsunuz?

Ben bu şekilde başladım ama daha sonra dijital platformlarda çizmeye karar verdim. Çizdikçe kendine has bir tarzın oluşuyor zaten.

bende o kadar profesyonel olunca dijital çizime geçmeyi düşünüyorum . tanıştığıma memnun oldum . takipleşelim o zaman :)

Ben de memnun oldum. Aldım takibe .)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59774.28
ETH 2422.19
USDT 1.00
SBD 2.44