Imvros Adası - Çanakkale

in #photography7 years ago (edited)




Geçenlerde Gökçeada'ya yada eski ismi ile Imvros Adasına gittik. Ada büyük, araç olmadan gitmenizi tavsiye etmem. Ada merkezi oldukça küçük ve gezip görebileceğiniz eski Rum köyleri bir birlerine uzak. Hatta plaj bile ada merkezine uzak. Rum köyleri oldukça güzeldi, Madam'ın Dibek Kahvesi oldukça meşhur olduğu için içmemezlik yapmadık. Bu arada adanın her yerine yayılan bir kekik kokusu var. Bir çok yerde kekik tarlalarına rastlamak mümkün :)

Sort:  

En sondaki fotoğraf harika :)

Yanlış hatırlamıyorsam silüeti gözüken ada bir Yunan adasıydı :)

Thanks for sharing... Love it.

Ben Gökçe adaya hiç gitmedim ve gitmeyi de çok istiyorum. Fakat giden hemen hemen her arkadaşım "abi hiç gerek yok, alabildiğine kurak arazi ağaç falan yok, gitmeye değer bir şey yok" dediler benim de güzel hevesimi kırdılar. Hal bu ki yıldız koyuna kamp atmayı çok istiyordum.

Gezip görmelik birşey cidden yok ama 😃 Kamp için veya doğa fotoğrafçılığı için gidilebilir

Dalış için öneriyorlar. Su altı güzellikleri efsaneymiş.

Aynen o da var. Suyu efsane temiz

Benim favorim 2. fotoğraf hiç fotoğraf çekmeyi beceremiyorum güzel çekmişssin reis

Sağol reis :)

Adamıza hoş geldiniz :) Steemit'de Gökçeada'ya gelen birini görmek çok güzel.

Teşekkürler, biraz küçük geldi yerleşim yeri ama baya güzeldi köyleri ve doğal güzellikleri :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61451.56
ETH 3442.58
USDT 1.00
SBD 2.51