You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gardos tower, Saint Demetrius, Church of the Holy Virgin on this beautifull day

in #photography7 years ago

Cao druze, drago mi je da vidim moj Zemun na Steemit-u. Odlicne su ti fotke, kao da si opisao moju rutu kad krenem u setnju. Super je sto si napisao ponesto o gradjevinama, stvarno su prelepe. Interesantno je i groblje (malo morbidno zvuci, ali cu objasniti :D) jer ima mnogo spomenika koji datiraju cak i od pocetka 19. veka, meni je to recimo bilo interesantno jer na nekim spomenicima su isklesane cele zivotne price ljudi koji su u to vreme ziveli u Zemunu. A posebno da izdvojim prve dve fotografije, bas sam i ja sinoc komentarisao kako mi je neverovatno da je pre par dana sve bilo pod snegom :)

Sort:  

Cao, hvala drago mi je da ti se svidjaju slike.
Nisam obratio paznju ali sledeci put kada idem u setnju obraticu paznju.
Da, jednostavno sam morao da izbacim prve dve slike, pozdrav! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 64050.44
ETH 2502.78
USDT 1.00
SBD 2.65