Amazing photo ! Moon and St.Hostyn

in #photography7 years ago

Amazing photo !
Friends, my colleague today shared a photo on facebook with which I have to share with you. You just have to see this. Full moon in conjunction with the pilgrimage site of St. Hostyn. As the author himself writes, he has been waiting for this moment for several years.
More about the pilgrimage site: https://en.wikipedia.org/wiki/Host%C3%BDn

Zdroj: facebook, Autor: Foto Tom https://www.facebook.com/BubutomFoto/

Úžasné foto !
Přátelé, dneska kolega sdílel na facebooku foto, o které se musím s vámi podělit. Tohle prostě musíte vidět. Měsíc v úplňku ve spojení s poutním místem Svatý Hostýn. Jak píše sám autor, na tenhle moment čekal několik let.
Více o poutním místě: https://cs.wikipedia.org/wiki/Host%C3%BDn

Niesamowite zdjęcie!
Przyjaciele, mój kolega udostępnił dziś zdjęcie na Facebooku, z którym muszę się z wami podzielić. Musicze to zobaczyć. Pełnia księżyca w połączeniu z miejscem pielgrzymek Światy Hostyn. Jak sam autor pisze, czekał na tę chwilę przez kilka lat.
Więcej o miejscu pielgrzymek: https://cs.wikipedia.org/wiki/Host%C3%BDn

Tolles Foto!
Freunde, mein Kollege hat heute ein Foto auf Facebook geteilt, das ich mit euch teilen muss. Du musst das nur sehen. Vollmond in Verbindung mit dem Wallfahrtsort St. Hostyn. Wie der Autor selbst schreibt, hat er seit mehreren Jahren auf diesen Moment gewartet.
Mehr zum Wallfahrtsort: https://de.wikipedia.org/wiki/Host%C3%BDn

To se musí líbit i @cleverbot :-)

Sort:  

Wouw great picture!

Yes, he really did.

Where do you come from?

I am from Czech Republic and You? :-)

I'm from the United States, and I'm guessing you could have a pretty good grasp of our educational system.

Tak tohle je pecka :-)

že jo? :-) Když jsem to viděl, byl jsem z toho hotový :-) Tohle se mu fakt povedlo.

Dechberoucí foto. Autor by se měl přidat na Steemit :)

To jo ... Zkusím mu to navrhnout :)

Nádherná fotka. Místo na FB ji měl dát na steemit do nějaké challenge, kromě dobrého pocitu z krásné fotky a komentů by si tady určitě přišel k slušnému výdělku. Pro FB je takové fotky škoda.

Je super. Právě proto jsem se chtěl o ni podělit s vámi :) ... Jen nevím, jestli ji sem může dát do nějaké soutěže, když jsem to už sem dal .... i když autora i zdroj jsem tam napsal, tak snad by s tím problém nebyl.

Nedá mi to, musím se zeptat. Ví kolega o tom, že jsi zde uveřejnil jeho fotografii? A že za její uveřejnění dostaneš zaplaceno?

Samozřejmě to autor ví, že jsem to zveřejnil tady. Proto jsem taky uvedl autora, aby to nevypadalo, že jsem si fotku snad přivlastnil. Psal jsem mu taky, že by se měl přidat na Steemit, kde by mohl uplatnit i další své fotky... Musím ještě prostudovat články Godfishe, abych věděl, co tady kolik znamená a případný výdělek za fotku mu klidně pošlu :-) , i když to asi na nějakou velkou sumu nevypadá.... Smutné je to, že se ke mě dostala informace, že pokud nějakou fotku zveřejním na facebooku, vlastně už není moje, ale patří facebooku a může s ní nakládat dle libosti. Proto taky souhlasím s kolegy, že raději než na facebooku, mohli by lidi dávat své krásné fotky a vydatné příspěvky třeba tady.

Omlouvám se, pokud to vyznělo špatně. Ale např. v polské komunitě se plagiátorství zrovna netrpí (a Ty jsi užil její tag), proto jsem se raději zeptal.
S těmi právy na fb je to vůbec celkem složitější. Ale je pravda, že ta klausule o volném užití pro fb tam je, a nejen u fotografií.

V pohodě. Trochu jsi mě vyděsil, protože nepatřím mezi lidi, kteří si přivlastňují práci a úspěchy druhých, spíše naopak. Když někdo něco připisuje mi, sám řeknu, že má na tom zásluhu někdo druhý.
To s facebookem mi říkala jedna knihovnice, že byli na nějakém školení a tam jim to sdělili. Říkala, že problém je, že lidi si ty podmínky nečtou a neuvědomují si to. Je fakt, že taky něco přidám, sdílím apod. Ale fascinuje mě, jak tam někdo dává příspěvky typu: co jsem dneska snídal, na kterém boku jsem spal, kolikrát jsem zývnul...a tak :D Jsou tam však i hodnotné příspěvky originální, jen si autoři nevědomují, že vlastně dobře podporují facebook.

To je neuvěřitelná fotka. Natáhni ho na steemit.

Určitě zkusím, ale slíbit nic samozřejmě nemůžu :)

Nádherná fotečka

Tomu se říká vytrvalost ;-). Kdybych byl věřící, tak napíšu "svatá krása" ;-)

To jo. Má můj obdiv. Já dokážu být celkem vytrvalý, ale ve srovanání s tímhle si připadám jako neškodná dětská hračka :D

Magické a mystické, pochvala autorovi ;-)

To jo. Psal jsem mu, že je to naprosto úžasná fotka a taky, že by se mohl se svými fotkami přidat na Steemit, ale zatím bez odezvy, tak uvidíme :)

Tak snad se přidá.

Snad jo. Ale určitě nás bude Jiřík z Orlové zásobovat fotkama (hlavně z dívčího fotbalu :D ) a ještě mám rozdělaného dalšího kolegu, který rád fotí a myslím, že je to otázka několika dnů a bude tady :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63098.06
ETH 2563.30
USDT 1.00
SBD 2.83