[ENG/PL] Next model - more luxury / Następny model - więcej luksusu

in #photography6 years ago

Hi,
If you readed my previous post's you know that I collect modelcars. Well, here we go with next one I had in my collection. Some of you might know some not - it is Volkswagen Phaeton made between 2002-2006. After seen photos in google I believe it's 6.0 W12. I had 3 Phaetons, all were black and all were made well. Engine, outer and inside. Very well made headlights. Sadly I broke armrest between front seats (thought it works). Pictures are tooken many years ago, but always I cared about quality of them. What would you see next time? Write and rate in comments :)
P.S. Yes, I also broke right mirror :(

Cześć,
Jeżeli czytałeś moje poprzednie posty wiesz że kolekcjonuję modele samochodów. Więc, lecimy z kolejnym który znalazł się w mojej kolekcji. Część z was może kojarzyć to auto, część nie - jest to Volkswagen Phaeton produkowany w latach 2002-2006. Po obejrzeniu zdjęć w google myślę że jest to 6.0 W12. Miałem 3 Phaetony, wszystkie były czarne i dobrze wykonane. Silnik, na zewnątrz jak i wewnątrz. Bardzo dobrze wykonane zostały przednie lampy. Niestety ułamałem podłokietnik pomiędzy przednimi fotelami (myślałem że jest ruchomy). Zdjęcia zrobiłem kilka lat temu ale zawsze starałem się robić je dobrej jakości. Co chcielibyście zobaczyć następnym razem? Piszcie i oceniajcie w komentarzach.
P.S. Tak, złamałem również prawe lusterko :(

PHOTOS

Phaeton.jpeg
Phaeton3.jpeg
Phaeton5.jpeg
Phaeton7.jpeg
Phaeton9.jpeg
Phaeton6.jpeg
Phaeton10.jpeg
Phaeton2.jpeg
Phaeton4.jpeg
Phaeton12.jpeg
Phaeton11.jpeg
Phaeton13.jpeg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62521.03
ETH 3025.04
USDT 1.00
SBD 3.97