Ranní sbírání energie...Collecting energy in the morning ...

in #photography3 years ago (edited)

Tak byť se přes týden díky situaci a mé zavřené hospodě moc nenadřu , tak přesto je ta neděle tak nějak nastavená , že se má odpočívat. Jasně , dneska je toho hodně v plánu... Už od rána se jede moto GP kde máme v moto3 Filipa Salače , po poledni se zase hraje Karjala ( hokej ve Finsku ), kde by dnes proti Rusku mělo nastoupit plno mladých hráčů včetně Standy Svozila , který jinak hraje za moji srdcovku Kometa Brno 😀
Ale vážně jsem chtěl už něco udělat už od rána. Vstal jsem už před 7.00 ráno , že rodině upeču čerstvý pečivo a ups , manželka už měla obsazenou kuchyni a že mě do trouby už nepustí. Tak co teď ? Zpátky do postele , to by byl nesmysl když už jsem vzhůru , tak teda alespoň vezmu psa ven a udělám nějaké pěkné namrzlé fotky. No čuměl pes i dcera 😂 Pes , že jde tak brzo a dcera , že nemusí ona. No a nakonec vlastně i já , protože venku po námraze ani památky.
Potkal jsem alespoň kamaráda taky s Border Colií a trochu jsme si tu ranní procházku protáhli. No a to byl další zádrhel , když mě po půl hodině má drahá polovička sjela po telefonu , že mě stydne snídaně. Ale řekněte , jak mám nechat telefon doma , když jsem chtěl dělat fotky ???
Ale teď už jsem usazený u TV a hltám Moto GP Kde Filip zajel krásně do Top 10 za chvíli ( snad před hokejem ) určitě úžasný nedělní oběd a potom vypnout všechen rušivý zvuk mimo TV a naplno fandit našim " Mladým Puškám" proti Rusku.
Tak snad jsem ráno posbíral v lese trochu té energie na zbytek dne a kdo nemá ještě po... přeji dobrou chuť... 😀

Even though I don't get too excited during the week due to the situation and my closed pub, the Sunday is still somehow set to rest. Of course, there is a lot to do today ... The Moto GP has been going on since the morning, where we have Filip Salač in moto3, Karjala (hockey in Finland) is played again in the afternoon, where a lot of young players, including Standy Svozil, should play against Russia today , who otherwise plays for my sweetheart Kometa Brno 😀
But I really wanted to do something from the morning. I got up before 7.00 in the morning, that I would bake fresh pastries and ups for the family, that my wife already had an occupied kitchen and that she would not let me into the oven anymore. So what now ? Back in bed, that would be nonsense when I'm awake, so at least I'll take the dog out and take some nice frozen photos. Well, the dog and the daughter stared 😂 The dog that he goes so soon and the daughter that she doesn't have to. And in the end, actually me, because outside after the ice or monuments.
At least I met a friend with Border Collie too, and we took the morning walk a bit. Well, that was another snag when, after half an hour, my dear half came across the phone, that I was ashamed of breakfast. But tell me, how do I leave my phone at home if I wanted to take photos ???
But now I'm seated at the TV and devouring Moto GP Where Filip drove beautifully into the Top 10 in a while (perhaps before hockey) for a wonderful Sunday lunch and then turn off all distracting sound outside the TV and fully cheer on our "Young Rifles" against Russia.
So maybe in the morning I gathered some of that energy in the forest for the rest of the day and who doesn't have ... I wish you good taste ... 😀

20201108_0843221.jpg

Přivolat Tima na začátku procházky je opravdu složitý...Calling Tim at the beginning of the walk is really difficult ...

20201108_0845111.jpg

Potkali jsme komplice tak byla větší zábava...We met the accomplices so it was more fun ...

20201108_0908001.jpg

spokojený v lese...happy in the forest ...

20201108_0923201.jpg

sršní hnízdo asi metr nad cestou. Ještě nedávno jsem tudy procházel se zatajeným dechem , aby si mě nevšimli...hornet's nest about a meter above the path. Until recently, I walked here with bated breath so they wouldn't notice me ...

20201108_0925011.jpg

Což o to , údolí v mlze je...Which is what the valley in the fog is ...

20201108_0925231.jpg

Výhled na Omický kostel...View of the Omice Church ..

20201108_0926371.jpg

Tak co , jdeme už domu ??? Kdo se s tím má pořád tahat ???...So, are we going home ???Who should still deal with it ???

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61959.02
ETH 3004.67
USDT 1.00
SBD 3.59