Eerste roos van het jaar

20180531_104604.jpg

De rozenstruik in onze tuin blijft het goed doen. Dit is het eerste kadootje van het jaar. Hopelijk komen er nog veel meer tot bloei.

marcovanhassel.gif

Vind je het leuk om andere Nederlandstalige Steemians te ontmoeten? Kom dan langs bij @alldutch! Je vindt ons op Discord : https://discord.gg/9mzqA7H

alldutchnew.gif

Sort:  

staat er al mooi bij! zou inderdaad mooi zijn als er een volle bos bloeit. op een mooie zomer dan maar hahaha

Mooi foto. Zomer is in aantocht...of eigenlijk is het qua temperatuur al wel zomer he. Followed en upvoted!

Oh heel mooi!! Love the colours and lightning :D
Ik ben nu al heel blij dat @hatsekidee me naar je blog heeft verwezen! Ik ga je zeker volgen, tof :)

Dank je wel! Kom ook een keer langs bij onze nederlandstalige community op discord, dan kun je nog meer nederlandse en belgische Steemians ontmoeten.

Ja leuk! Ga ik zeker doen :) maar zoals je kan lezen in mijn introductiepost zit ik nu nog even middenin een verhuizing XD
Vandaag laatste dag, schoonmaken en sleutel inleveren. Daarna weer even landen en m'n draai vinden en dan kom ik zeker langs ;)

Succes met het installeren van jezelf😉

Mezelf installeren. Ja. Ik voel deze! Haha.
Nice :D

Ik kreeg er opeens een heel andere beeld bij.
Meer in de vorm van een computer installeren. Maar dan "mezelf" installeren. It makes so much sense :o

Ik ga hier iets over schrijven. Haha.

Thnx for the inspiration! :D

rozen zijn mijn moeder haar lievelingsbloemen, bij ons staan de rozen reeds paar weken te bloeien, geniet alvast van de kleur vorm en geur van deze mooie bloem waar meerdere gedichten zijn over geschreven.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58478.70
ETH 3158.37
USDT 1.00
SBD 2.43