Izlet u Srbiji :)

in #photography7 years ago

Cao svima,
Ovih dana u Srbiji je bilo jako lepo vreme. To smo svi cekali, zar ne? Mi smo ga iskoristili u potpunosti. Priroda, sunce, ljudi to je ono sto smo dugo cekali. Moj suprug me je vodio u Dobri potok, nikako nismo imali vremena da izdvojimo da me odvede tamo do sada. Nalazi se blizu Krupnja u Zapadnoj Srbiji.
Odusevilo me je mesto, jer sve je napravljeno od drveta, stari vajati, pogled, napravili smo par fotografija da vam pokazemo ovu lepotu. Nadam se da ce vam se svideti.

Vidimo se na sledecemo postu :)

Sort:  

Ovo mesto izgleda savršeno za opuštanje.
Baš mi se sviđa što je sve od drveta, više je u skladu sa prirodom. :)
Zapratila sam te, drago mi je da vidim ljude sa naših prostora sa kvalitetnim sadržajem. Fotografije su ti divne! Samo tako nastavi!
Pozdrav!

Drago mi je da ti se svidjaju fotografije 😊 mesto je stvoreno da se opustimo od guzve 😊 Hvala ti puno, pozdrav.

Very Good Photo. Thanks For Share~

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61248.96
ETH 2375.80
USDT 1.00
SBD 2.55