My macro world.

in #photography6 years ago


Zdjęcie zgłoszone na konkurs organizowany przez @rqub:
Perspektywa #4 - konkurs fotograficzny. Temat: Duży mały świat

IMG_20180604_192250.jpg


Taken by/ wykonano: One plus 5T /Miejsce: Walia okolice Lampeter

pobrane.png

Pozdrawiam Magnus

Sort:  

beuty beuty

Thank You. :)

Beautiful shot! you got a nice one.

I love bees so much! I'm really hoping people take care of them so the ecosystem can stay in order!

ładnie to tak z botów korzystać:)

BOT - nie chce tematu razkrecac ale to jest najmniejszy problem rozdmuchany przez polska spolecznosc. Prawdziwym niszczycielem sa np: kluby wzajemnej adoracji gdzie posty wychadza codziennie.
Dla wyjasnienia: kilka osob z grubym portfelem glasuja na siebie wzajemnie i oczywiscie na siebie samych.

Pozdrawiam Magnus.

Piękne zdjęcie. Wiem o konkursie i czasami mam co pstrykać na działce, ale nie mam specjalnie czym. Musze poczekać, kupuje sobie Nikona b700 to może tym coś fajnego trafię. Pozdrawiam.

Ja jestem zdania że i zwykłym kompaktem możesz zrobić piękne zdjęcia/ Próbuj, a na pewno coś z tego wyjdzie:) Pozdrawiam
PS Część telefonów ma dobrą optykę więc może od tego zacząć.

W sumie racja, wystarczy dobre światło i zdjęcie może być ładne, ale i tak zamierzam zmienić swojego 15 letniego wysłużonego kompakta. Pozdrawiam.

Jak widzisz ja uzywam telefonu.... jak sie ma dobre oko nie potrzeba sprzetu za setki funow....

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63135.01
ETH 2546.56
USDT 1.00
SBD 2.64