Christmas Spirit📷

It's time to prepare for Christmas and get in the holiday spirit with our bright, colourful and dreamy decoration!
Every Christmas ornament has a unique beauty and has a "strange" power to create feelings...They can take us into a magical world and travel with our imagination!
Tomorrow I will put my christmas ornaments in their place at home, but before that I took some photos with a few of them, playing with my camera and giving them "life"...

IMG_2252 (2).jpg

IMG_2248 (2).jpg
And.. some music and maybe a classical fairy tale, like 'Christmas Carol', by Charles Dickens would be a good idea for our Christmas preparations..

IMG_2271.jpg

IMG_2301.jpg

IMG_2241 (2).jpg

IMG_2316.jpg

IMG_2258 (2).jpg

IMG_2324.jpg

IMG_2369 (2).jpg

IMG_2345.jpg

2018-12-02-16-45-32-806.jpg
Have a wonderful month!!

Thank you!!❣️❣️
@loveisintheair

Sort:  

Καλά ε! Επαγγελματικές οι φωτό, Μαρία μου!! Κάνει και κρύο εδώ πέρα, μας έβαλες τόσο πολύ στο κλίμα! 😘😘

Ευχαριστώ πολύ Δώρα μου!!😀😘😘💖
Φαντάζομαι πόσο κρύο θα κάνει στα μέρη σας!Έχετε και ολόκληρο Όλυμπο δίπλα σας!Εμείς εδώ με έναν Υμηττό και έχουμε παγώσει!

Εκτός από μάγειρας πρέπει να γίνεις και φωτογράφος φοβερές φωτογραφίες καλές γιορτές να έχουμε....

Χαχαχαχα!!!Λες?!!Θα μας πάρουν με τις ντομάτες!Δεν έχουμε διπλώματα!
Σε ευχαριστώ πολύ!!Καλές γιορτές, επίσης!!

Δεν χρειαζεσαι διπλωματα , οι φωτο ειναι καταπληκτικες.

Ευχαριστωωω!!😊😊

❣️❣️

Χαχαχαχα!!!!Δεν μπορώ, με πέθανες!!❣️❣️💕
Να σου πω την αλήθεια, αυτό ακριβώς το κομμάτι ήθελα να βάλω στο ποστ!!Δεν ξέρω όμως τι έγινε και μου βγήκε αυτό το φλωράκι ο Μιχάλης ο Μπουμπλέ!!

Beautiful photos.. beautiful christmas ornaments .. very elegant 👍👍👍

Thank you for your compliments!!

αρχιζω να εχω ελλειψη λεξεις για να σχολιασω τα ποστ σου....
WONDERFUL!!!!

Χχαχαχα!!
Τέτοια λέξη όμως που χρησιμοποίησες ισούται με πολλές!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!!Καλό σου βράδυ!😘😘

😍😍😍😍😍

Very beautiful photos!!!

Υπέροχες και ονειρικές φωτογραφίες Μαρία μου γλυκιά , μου φέρνουν στο μυαλό ιστορίες από παραμύθια μαγικά! ✨🎇

Πόσο πολύ χαίρομαι που σε μετέφερα σε παραμυθένιο κόσμο, γιατί αυτό ακριβώς ήθελα να πετύχω όταν τις έβγαζα!!
Φιλάκια πολλά Αλίνα μου!!😘💖🌟

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64222.70
ETH 2651.63
USDT 1.00
SBD 2.77