Beautiful rainbow in the sunset || Tęcza podczas zachodu słońca 🌈🌅

in #photography7 years ago

This is what I saw today in the sunset - beautiful rainbow over my town:

[PL] Oto co zobaczyłem dziś podczas zachodu słońca - piękna tęcza nad moim miastem:

DSC_0029 (2).JPG

I used my old Nikon D70s with Nikkor 50mm 1.8D lens.
[PL] Do zrobienia zdjęcia użyłem poczciwego Nikona D70s z obiektywem Nikkor 50mm 1.8D.


Please vote up, resteem and follow my profile @lipszczak

Sort:  

ziomek ja tu nie widzę zdjęcia, ale może coś źlę patrzę @lipszczak
//ok jest, nawet ładne, szkoda że urządzenia cyfrowe nigdy nie pokażą wszystkich kolorów

no na żywo wyglądała dużo lepiej. Dawno nie widziałem tak intensywnej.

Ona była widoczna chyba w całej okolicy. Akurat jechałem z Siechnic do Wrocławia i cały czas wisiała na wschodzie.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61519.90
ETH 2995.96
USDT 1.00
SBD 3.45