2017-2018 @kalvas

in #photography7 years ago (edited)

Değerli takipçilerim hepinize merhaba, uzun zamandır böyle bir derleme yapmanın planını yapıyordum ve şuan tam vakti olduğunu düşünüyorum. Çünkü 2018'e giriş yaptık ve 2017 geride kaldı. @kalvas ise bu mecraya 178 gün önce giriş yapmış. Girdiğim zamandan bu yana o kadar çok şey değişti ki sizlere anlatamam... Bu mecrada elimden geldiğince her şeyi denedim bir çok içerik hazırladım eski postlarımda kendi konseptimi oluşturdum ve gerçekten bunları yaparken çok eğlendim. Ne kadar kazandığıma bakmaksızın üç beş hiç fark etmez ben sadece gündelik yazı atmaya devam ettim ve sadece 1 hafta falan mola verdim. Yani anlayacağınız 171 gündür burda yazı yazıyorum. Giriş yazım çok uzun oldu burada noktalayıp hemen ufak ufak flashbackler ile ilerliyoruz peşimden gelin.

kalvass sss.png


Şu yukarıda görmüş olduğunuz görseli @sndbox'a katıldığım zaman çekmiştim. Pankarta kocaman HELLO SNDBOX yazarak heyecanımı onlarla paylaşmak istedim. Zaten fotoğraftan da görebileceğiniz gibi yazlık yerim çok güzeldi ve burada yaklaşık bir 45 günlük kampa girdim. Tek amacım Steemit'te başarı elde edebilmekti, post atıp denize gidiyordum takılıyordum falan mükemmel geçiyordu oyunların hepsini bıraktım. Crypto dünyasıyla zaten ilgiliydim daha çok vakit ayırabildim ve bir çok makale okudum bu konular hakkında yazı yazan insanları takip ederek, Twitter'dan çok şey öğrendim.

sdfsdfsdff.png

Gün içerisinde sürekli kurgu düşünüyordum ne yaparım ne ederim, tarzında hep ne yazabilirim bu gün yarın ne yazabilirim diye düşünüyordum ve gördüğüm her kareden bir post çıkarmaya başlamıştım. Yazdığım hikayelerin hepsinin temel konusu başıma gelen traji komik olayları anlatıyordum ve bunların bir çoğu parodi idi zaten bundan kendimi tanıtma yazımda bahsetmiştim ve Discord'tan gelen tonlarca geçmiş olsun mesajlarına tek tek cevap verdim ve insanlar artık bana üzülmek yerine gülerek okumaya başlamışlardı.

Bu ve bunun gibi bir sürü yorum, beni yaptığım işte daha da heveslendirmiş, buradan selam olsun bu arkadaşlara da. Tabi emek veripte emeğin karşılığını alamayınca kötü oluyordu. Bi ara tribe girdim ve bırakmayı düşündüm, şuraya veda postumu koyayım.



VEDA POSTU



Her şey bu veda postundan sonra başladı zaten.. Dedim Eren n'oluyor ? Şiir falan yazmaya başladım. İyice işi büyüttüm her gün şiir atmaya başladım ama yazdığım şiirler de hep gündemle ilgili veya Steemit ile alakalı kimine göre komik kimine göre saçma şiirlerdi. Sonra dedim bunları biraz süslemem lazım. YouTube'tan şiire uygun şarkı linkleri koydum. Sonra dedim Eren sen orjinalsin niye böyle milletin şarkısını alet ediyorsun şiirlerine dedim bari şiirlerini seslendir orjinal olsun. Başladım şiirleri seslendirmeye, baya zevk almaya başladım bu işten çok komik ve eğlenceli bir hal aldı.


Burada flashback atmamız gerekecek,


Dedim iyi hoş eğleniyoruz şiirler komikli hikayeler falan ama biraz da karşılık bulsam iyi olucak düşüncesine kapıldım. Başladım 1-2 favori hikayemi ingilizceye çevirmeye. Uğraştım ettim paylaştım onları ingilizce olarak ufak tefek bir şeyler geldi. Dedim tamam ingilizce güzel gidiyor, günlük post sayımı 1 şiir 1 hikayeye çıkardım. Daha fazla çalışıyordum Steemit başında daha fazla vakit harcamaya başladım. Bu da demek oluyor ki Steemit'i daha çok keşfettim. Sonrasında @sndbox muhabbeti çıktı. Bunu da araştırdık ettik nasıl olur nasıl yapılır diye en sonunda kendimi burada buldum. sndbox demişken, rica ediyorum sndbox hakkında özelden mesaj atmayın, araştırın arkadaşlar. Her şey açık yazıyor bu platformda. Her neyse sonra sndbox'a girince günde 1 post atmaya devam ettim çünkü daha fazla uğraş vermeye başladım postlarımda ben her zaman içeriklerimde orjinal fotoğraflar kullanmayı tercih ettim. Ve aslında bu da beni post atma işine bağlayan nokta oldu.

Yani ben baya dolu dolu bir Steemit geçirmişim şu zamana kadar. Böyle de devam eder diye düşünüyorum. Umarım yazdığım yazı size heves ve fikir sağlar. Esen kalın.


Sort:  

nice photography

Thank you !

Action Man @kalvas senin hızına okurken yetişemiyorum, sen bunları hangi enerji ile yapiyorsun merak ediyorum. Redbull deme sakın😂

hahaha abi temiz hava temiz hava.. Çanakkale'nin havasına hasret kaldık yine yaz gelsede bi uğrasam

Bu kez mutlaka görüşüyoruz hatta çocukları alır gelirim,1 hafta yazlık yaparız😉

Uyar abi ayıpsın :D

guzel bilgi ve motıvasyon ama şu snd box onuda çozsek ıyı

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 64050.44
ETH 2502.78
USDT 1.00
SBD 2.65