Sort:  

Very nice. Been in Copenhagen alot. Is this near the shopping road? Dont remeber the name now. But the big street with all the shops and no cars.

Nthanks it was in the area i tought about i think.

Are you on discord?

Taler du dansk? Jeg boede i danmark i 5 pr og var gift med en dansk pige så jeg kan en lille smule dansk.

Jeg tror også du kan få mange følgere og venner ved at skrive på dansk. Jeg skriver en del indlæg på norsk og har en del norske venner og følgere. Bare en idé.

Og you are not spreking Danish om sorry about that. LOL

Jo, jeg taler dansk :-) Og tak for de gode tips. Discord? Hvad er det?

Det er en app som Skype bare at systemet er mye bedre utviklet og mye bedre for å chatte å snakke.

Skaff deg en profil der og send meg brukernavnet ditt.

Fett om du følger profilen min og voter lit av og til så skal jeg følge med på din.

Tenkte å kjøpe noen steem coins for penger for å "steems up" min power. Se om det fungerer i hvertfall :)

I promoted you as a new steemian with 0.008SBD

Thank you :-) That's incredibly kind of you!

You post will get higher up in the # u marked your post with...

ItIts smart to se what # is best to use and also check out what time og day the moste users er online and posting in that times.

Its å lot of learning here. And i just started aswell.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54266.19
ETH 2288.06
USDT 1.00
SBD 2.31