You are viewing a single comment's thread from:

RE: The beauty of the stones

in #photography6 years ago

Да, Краси всички камъни са ценни в зависимост с какви мисли ги обличаме и с какви емоции ги зареждаме. Едно морско камъче с много блед розов цвят си носех винаги със себе си и вярвах, че то ме пази. Сега ти ме подсети за него, бях го оставила до телевизора на вилата. Ще трябва да си го взема. Бъди щастлива!

Sort:  

Аз съм чела,че с твоят камък просто трябва да се харесате взаимно и всички са полезни и носят положителна енергия🙂

Да, това харесване означава, че вибрирате на една и съща честота. Така е и с хората, които срещаме в живота си. Има една приказка, която използваме без да се замисляме за значението и. Някой започва да ти се оплаква от нещо, но ти в момента си толкова щастлив, направо ти идва да затанцуваш - обръщаш се и му казваш: "Аз в момента съм на друга вълна", или "Не го мисли", "Това не е толкова важно" и т.н. Ти не си на неговата вълна и не можеш да го разбереш, защото не искаш, а защо не искаш, защото трябва да слезеш на неговата честота и тогава ще го разбереш.
Но ако и ти в момента си тъжен, обиден от нещо - веднага ще го разбереш и ще започнете да се оплаквате и да се разбирате. Накрая ще си помислиш, че това ти е най-добрия приятел. А вие просто сте били на една честота в този момент. Случва се иобратното.

Да Гале така е аз чета много и ме интерисуват тези теми.Същото е и с партньора ако се усъвършенстваш минаваш на друга вълна и вече не се разбирате🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58430.93
ETH 2504.31
USDT 1.00
SBD 2.39