You are viewing a single comment's thread from:

RE: Testing my creativity skills, together with my daughter

in #photography6 years ago

Ja gaming industrien hustler som bare F for tiden... før i gamle dager så kjøpte du et spill så var det ditt, nå kjøper du bare begynnelsen på spillet å må fortsette å betale for hver eneste DLC og andre ekstra ting som kommer å for ikke å glemme in-game ting du kan bruke penger på... bare lureri egentlig...
Husker til og med at jeg en gang kjøpe Half Life, og uten tillegg i prisen fikk jeg med CS og 2 andre jeg ikke husker navnet på

Sort:  

Stemmer det. Fikk ekstra før.
Pleier faktisk altid kjøpe gold edition. Har ps plus. Fått en ddl bra spill gratis og nye rabatt. Kan spare 100-200kr når jeg kjøper en gold edition. Da er sason pass med. Pleier å lønne seg om man liker spillet veldig eller like online.

Men er hustle. Lønner seg i noen spill å kjøpe ting. Men på farcry 5 er det bare skinsm har ikke npe betydning i spillet.

Men der kan man tjene opp til alt uten å bruke cash ogsåakkurat fullført mafia 3. Det var bra ass. Positivt overasket. La det fra meg etter noen timer, men sykt bra missions der...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62980.29
ETH 2631.01
USDT 1.00
SBD 2.82