I te rua puru, ka taea te rongo i te hamama tata.steemCreated with Sketch.

in #photography4 years ago

image.png

He rite ki te minion o te reinga, ka rite ki te pere te pupuhi i roto i to koutou huarahi
Ahau e maka ana i toku pono i roto i to koutou mahunga..
Toku rākau kakaho te rārangi, me te täia,
Me pēhea te ua o te matatahi, ka te kawe e koe ki roto ki te poka torere!

Whakarongo, na, whakarongo ki tenei matā..
Te tangata e rere atu i a koe te tukino i tou mata, te kiritau -.
I te rua puru, ka taea te rongo i te hamama tata,
A faaineine ki te mate, te horomia te pire!

image.png

E kore ahau i te mate o reira tangata e kore e rongo
Nui, e mate ana o koutou nohopuku pou
Kikokiko haereere kanohi, taikaha kau
I runga i te mata o te Ringa Tuarua o te ngutu, me te tauera

Empty space-te tuakiri? silicone whakaaro
I roto i te kapiti ki te whistle, kare kuri mitimiti i te peihana
Kōrero tō te ngeru here are forced pai nui i hokona i roto i te
Messi haere i roto i runga i te mara, pawn checkmate ...

I runga i te niho putunga korukī, mano tini o Akuna Matat
Ahau riringi tenei whakangungu rakau, slops i roto i te whakapā
Tō mōteatea o te moe wahine kupu moenga boner
Te riroraa i runga i te rohe ki te Hauauru, orotika goof

image.png

  1. te hotoke, he mea Hipoki ki te hukarere,
    Te hara i te ao, kahore mahue i te whakapapa.
    Me te snowstorm me ona snow rere,
    Whenua i roto i te whakarau i ona here, rite tonu!

Chorus: kia Pehea te maha nga wa,
Ahau puehu ahau,
Ko ahau mau i roto i te rapu i Blizzard.
Me tetahi,ki nga mea timatanga e kore te petihana,
Ko ahau rawakore, ngoikore, me te rite ki te tahanga ana!

  1. Kahakina, kahakina te hotoke katoa i te iāri,
    Me te whenua i te mea inaianei mārama.
    I taua i te Atua, ka tonoa te wā,
    Ka taea e koe te tīmata i to outou ora ma te faaorehia!

image.png

E ora ana ahau rite ahau te rere i runga i te taha o te ara

E ora ana ahau rite ahau te rere i runga i te taha o te ara,
Tutukitanga waewae i runga i te kohatu i roto i te toto,
Te mea memeha noa o tenei ao ko e kore e mure ore,
Anake te Aroha o te Atua, ko te ora tonu.

Ahau e te manawa, e ora ana ahau i roto i te ao
Ra te whakamutunga, ki te mea poroporoaki rite ki te.
Ko ataahua Life katoa i runga i te ao
Me te mea he uaua hoki ki te maha ki te matau i te tau Mure ore!

image.png

Aroha ana ahau ki te whiua e ahau ki roto ki te poka,
Ki te matenga,me te ki nga weriweri,
Ko te wairua, ko te anake rite ki te kukupa ma,
Kitea te aroha Mure ore i te te oaoa.

Ahau au mate rite ki ahau kua whakaaetia toku whakarau
I to ratou hara i roto i te whiu,
Engari kotahi anake te mea au e ahau te wehi o te,
Kia ko te wairua e kore e haere ki roto ki te mamae.

Ka inoi ahau i kite i te Atua-
I tona ringa, me te matakitaki i te slaughterhouse,
O nga mea katoa ko te pure taea e pa,
Anake te hunga e tangi tatarahapa!

E ora ana ahau rite ahau te rere i te taha o te ara,
Hoatu i a ia ki runga ki te te hau i roto i ona ringa.
O nga mea katoa i toku Take e taea te pa,
Anake i kitea e ahau i te Mure ore o te Oaoa!

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Sort:  

This post earned a total payout of 9.920$ and 4.960$ worth of author reward that was liquified using @likwid.
Learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62218.49
ETH 2445.41
USDT 1.00
SBD 2.62