I raro i te wai, me te i roto i te paowa, ki tonu uma.steemCreated with Sketch.

in #photography4 years ago

image.png

Ko wai e turaki i te toto ariki
Ki o ratou wheua o whaowhao nga torona;
Nei e taea te korero ki a koutou, kei hea a Ihowa, kua ngaro?
I te ringa o te hunga i te kotahi pa e te rewera;
Ko wai e whakaako ia te iwi ki te tahu?
E kore e tahu, smolder ranei e haere i roto i;
Ko wai e whakaako ia te iwi ki te mataara
I roto i te kohu me te snowstorm ki te mārama te titiro?
Ko wai e whakaako ia te iwi ki te manawa?
I raro i te wai, me te i roto i te paowa, ki tonu uma;
Ko wai e whakaatu ki a matou te wahi ki te rere
Ko wai e to tatou haere star?

image.png

A tae noa ki te mea i tetahi wahi tawhiti atu i te kāinga.
Ko te wairua, ko te ata, ata, me te mahana.
A, ki te noho i te ra, e kore i roto i te ara ohie.
Ki te mau mana'o, ko te reira i tika, me te ngāwari.
A, ki te e tatou i konei, i tatou i mahara ano ki nga atua ke.
Tatou kia mahara ki te hunga katoa e matara noa atu, ko wai te mea e tatari ana te papatau.
I muri i te katoa, i konei te huri ratou i to ratou oraraa i runga i to ratou ringa, me te waewae.
Me a tatou whanau, ki ia, ki ia hou pahūtanga.

image.png

A, ki te whenua, ko te marara, rere te reira i runga i tou mahunga.
Ka tiu ki runga, me te tū mo te taime...
Ka taka te reira i roto i te wahi, i runga i te whakaahua tawhito,
I te mea kua pa te wiri i tou ringa hoki na roa.
A, ki te pahūtanga e te auē o, me te ngaro koe i tou i rongo.
Otiia i roto i te wiri hum, te rongo koe...
Tino kata o ōna whanaunga, me te titiro o e founga koe te tapahia aniana,
I muri i te katoa, mahara e kore e tukua ki a koe te wareware, manawa koe.

image.png

A, ki te ahau i haere mai hoki, a ka hoki mai ahau i toku ake.
Tatou ka whai tamariki ki a koutou, me te whakaara i a ratou.
E whakapono ana ahau... E whakapono ana ahau kei a koe te kotahi anake.
Ka ora matou ki a koutou, ki runga ki nga tau o te tootoo.
A, ki te ahau i kata i teie nei, i ahau i kata, me te kore e tangi.
A ti'aturi i ahau, MA, a, no te he to koutou tama i haere mai hoki.
Ka tākaro bridge, tatou ka takaro ano.
Kia kite i te tangata nei, i te kēmu, ka tīmata ano.

image.png

Papa inaianei, ko ahau tupu, ko ahau te tangata.
Haere mai i runga i, i ahau i te rota ki te korero ki a koe.
War ko kino atu i te kāri,me ahau kua i te kakau witi.
Kei a koe te pai, kia mohio koe, e.
Hey, papa ruau, na, ko ahau te tunu ki te ahi.
Na i reira te he pū iri i runga i toku hoki.
E kore te kopikopiko piri kitea i roto i te iari.
Na e mohio ana ahau he aha te tere me te pūkenga e.

image.png

Sort:  

This post earned a total payout of 0.082$ and 0.041$ worth of author reward that was liquified using @likwid.
Learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63361.04
ETH 2483.47
USDT 1.00
SBD 2.67