Sort:  

Ook een mooie omgeving :) Waar ergens woon je nu?

Ik woon in het noorden van de staat São Paulo in de stad Ribeirão Preto in Brazilië.

Gaaf. Lekker weer 😉

Nu even wat minder. Het is nu winter en dan zijn er dagen waarop het wat frisser is. Omdat het hier echter overwegend altijd warm is hebben de meeste huizen geen verwarming en dat is ook met ons huis het geval. Dus als er zo'n koufront van de zuidpool komt kan het een paar dagen koud zijn. Zondag wordt er een minimum temperatuur verwacht van 10 graden in de ochtend. 's-Middags zal het dan wel weer 25 zijn. Het is in ieder geval zonnig. Maar door het jaar genomen is het toch heel vaak boven de 30-35 graden.

Voor boven de 30 graden ben ik niet gebouwd :D daar kan ik slecht tegen. Ooit drie weken in Vietnam gezeten en toen was het om 9 uur in de ochtend al 30 graden :s Was een zware vakantie :D

Kan ik me voorstellen. Gelukkig voelt 30 graden hier heel anders dan in Nederland en zeker dan in Vietnam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 63003.41
ETH 3122.79
USDT 1.00
SBD 2.52