You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Santorini Trip (Final Part) / Santorini Seyahatim (Son Part)

in #photography6 years ago

Çok güzel bir blog olmuş. Gerçekten bizlerden birilerinin bu kadar güzel yazabildiğini görmek mutlu etti. Direkt takip attım. Tebrik ederim.
Diğer yandan sormak istediğim bir soru var, fiyat olarak ne kadara patladı bu gezi? En son gün olarak kaç para harcadınız ne kadar kaldınız?

Sort:  

Takip ettiğiniz ve beğendiğiniz için teşekkür ederim. Bu gezi aslında benim iş gezimdi. Benim finansörüm şirketti. Kendi cebimden çok bir şey çıkmadı. Ama size şunu söyleyebilirim ki Santorini çok pahalı bir turistik yer. Ben orada 8 gün kaldım. Ortalama 3000 Euro civarında birşey ile bahsettiğim mekanlarda çok rahat geçinebilirsiniz. Tabi bunu 1500 de yapar 30000 de yapabilirsiniz. O tamamen hangi bölgede kaldığınız ne kadar süre kaldığınız kaç kişi gittiğiniz ile ilgili. Benim kaldığım Kamari bölgesindeki oteller günlük 100 Euro civarında Yarım pansiyon şeklinde. Ulaşım için otobüs 2 Euro, yemekler, 10 ila 30 Euro arasında öğün başına.

Hmm. İşin aslı 3bin euro olsa oraya gider miyim sorusu. Aslında gidilebilir güzel bir yere benziyor. Diğer yandan o paraya bir çok ülkede gezilebilir, bir tek yere o parayı yatırmak çok mantıklı durmadı bir anda.
Keşke beni de gönderen bir şirketim olsa :)
Yazı için tekrardan tebrikler ben de ileride paylaştığım gezi yazılarımda örnek alacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64310.07
ETH 3504.54
USDT 1.00
SBD 2.49