You are viewing a single comment's thread from:

RE: Good morning from my window

Priznajem i meni je, zato se grad i ne vidi mnogo :) Nije filter, ako se ja pitam izgledalo je još impresivnije nego što moj aparat može to da dočara. Na kraju, mislim da su fotografije ovog jutra (ne moje) završile kao vest na B92 online jer su ljudi bili oduševljeni nebom :)

Sort:  

Stvarno su dobre fotke...šteta da ih vidi malo ljudi. Ako želiš savet, ljudi ovde vole da vide više opisa tj. teksta uz fotke. Napiši nešto uz njih...npr. Kada sam se probudila iznenadilo me je nebo koje je izgledalo kao nikada pre i morala sam to da podelim sa svim :) mislim lupam sad ali kapiraš. Onima koji isto kače fotke znači i opis čime je fotkano. Još jedan savet je da posetiš stranice @teamserbia ; @serbia i @steembalkan. Tu ćeš se najlakše povezati sa ljudima i dobiti follower-e...kažem, šteta je da malo ljudi vidi fotke. Izvini ako sam te ugnjavio, čista želja da pomognem jer sam i ja skoro počeo i znam koliko meni znače saveti drugih ljudi. Pozdrav

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 60535.47
ETH 2656.26
USDT 1.00
SBD 2.46