You are viewing a single comment's thread from:

RE: Waiting under a colorful sky

in #photography5 years ago

Heyhey @brittandjosie! Da's inderdaad al even geleden hé 😉
Ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel ook wel heel wat minder actief ben... Mijn vader is zwaar ziek, en ook het professionele leven is momenteel nogal heel erg veeleisend...
Maar foto's maken blijf in toch wel doen! En ik post ze dan ook geregeld hier 😉
Ik ga straks eens even zien om discord terug te installeren, heb het verwijderd weg 's plaatsgebrek, door teveel foto's! 😂😂😂

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Hahahah plaatsgebrek door foto’s dat ken ik! Ik vind het erg om te horen van je vader heel veel sterkte. Als plaatsgebrek het probleem is zou ik APPICS downloaden de app die werkt als Instagram maar is voor steemit snel safe and simple and looks nice

@itsonursezer heeft wat tutorials op zijn blog

Blog snel en nogmaals sterkte

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57020.43
ETH 3081.72
USDT 1.00
SBD 2.41