Sort:  

Πολυ ωραια φωτο και συνδυασμος χρωματων. Που την πηρες μαν; Αγκυρα; Ιραν; Αφγανιστάν; Ωραια μερη, εχω παει. Ενταξει δεν μας συμπαθουν κιολας αλλα δεν τρεχει και τπτ. Απορω πως σε αφησαν ο αντρας/γιοι της και την τραβηξες. Ηρωας!!!!

Edit: Αααααα μολις ειδα οτι την εβγαλες Αθηνα. Ειπα και εγω. Σε Μουσουλμανικη χωρα Ευρωπαιος τουριστας θα επαιρνε φωτο γυναικας και θα ηταν ακομα ζωντανος ;) χε χε χε

Η κυρία με πατερίτσες, εγώ τρέχω γρήγορα... καταλαβαίνεις.....

Χαχαχαχα, ωραιος μαν μου ;)

Δεν το ειπα με κακια παντως να ξερεις. Γενικα μισω ολον τον κοσμο ακριβως το ιδιο χωρις προκαταληψεις και προτιμηση χεχε. Απλα επειδη ετυχε και υπηρετησα μεσω ΝΑΤΟ σε μουσουλμανικες χωρες, φιλε μιλαμε οι ανθρωποι εχουν θεοκρατια και αντιληψεις 1500 χρονια πισω. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως κατι προοδευτικοι (κατα δηλωση παντα), αθεοι, φεμινιστριες κτλ. θελουν να φερουν Ελλαδα και Ευρωπη για "ειρηνικη" συμβιωση τετοια τυπακια. Πραγματικα ζοριζομαι να το καταλαβω....Μου κανει για τεραστια αντιφαση. Εκτος αν πιστευουν οτι θα τους "εκπολιτισουν" αυτοι με gay parade κτλ. Παντως με τους μεν να μενουν Εκαλη και Κηφισια (βλεπε Κανελλη) και τους δε να στοιβαζονται σαν τα ζωα με αλλους φτωχους (συμπεριλαμβανομενων και Ελληνων ή Χριστιανων) στην Βαθης ή τα Πατησια δεν βλεπω φως.
Καλη η θεωρια δεν λεω, αλλα αντικειμενικα να το δεις αδερφε ειναι λιγο δυσκολα πραγματα αυτα να γινουν πραξη ετσι; Μπορει βεβαια να μην καταλαβαινω και πολλα εγω μιας που ειμαι και λιγο κουτος ;)

Τι σου λεω τωρα ε; Ενταξει, στην ουσια ρητορικα ερωτηματα θετω στον εαυτο μου. Τι ωραια θα ηταν να συμβιωναμε σαν τα ζωακια που δεν τα απασχολουν θρησκειες, συνορα κτλ. Ενταξει εκει μπορει να επικρατει ο νομος της ζουγκλας και το δυνατοτερο να κανει τροφη το πιο αδυναμο ζωακι αλλα εμεις σαν "ανωτερα οντα" εχουμε λογικη και θα τα καταφερουμε, ετσι; Αγαπη μονο bro!!!

Τι νομίζω εγώ, μιας και το έχεις πάρει απόφαση να κάνουμε ένα μικρό ντιμπέιτ. Ένα μεγάλο μέρος από μουσουλμάνους που είναι εδώ Δεν ήταν επιλογή τους να έρθουν. Μη ξεχνάς από Τι αφήνουν πίσω και τι συνθήκες τους αναγκάζουν να το κάνουν. Σίγουρα κανένας Άνθρωποςδεν είναι σωστό να αναγκάζεται να εγκαταλείψει σπίτι πατρίδα και ζωή. Ποτέ! Τα βιώματα τους θρησκεία οικογένεια παράδοση κτλ τους έχει διδάξει διαφορετικά από αυτά που εμείς έχουμε μάθει και ορισμένα από αυτά τα βλέπουμε παράξενα σε τέτοιο βαθμό που προσβάλουν τν εγωισμό μας. Αν δεις αυτό συμβαίνει σε όλες τς κουλτούρες από εδώ ως το Πεκίνο οι παραδώσεις - Θρησκεία η καθημερινότητα μας χαρακτηρίζει ακόμα και εδώ αν παρατηρήσεις ένα μικρό χωριό ή δες την σχέση Κύπριων με τν εκκλησία σε σχέση με έναν Αθήναιο ακόμα και ηλικιακά τα βιώματα διαμορφώνουν έναν χαρακτήρα
Για να μη πολυλογώ θέλω να καταλήξω στο εξής. Αν τους απομονώσεις θα τους αναγκάσεις να φτιάξουν ένα δικό τους μικρό μουσουλμανικό κάστρο θα συνεχίσουν να μη βλέπουν τι γίνετε έξω από το κάστρο τους και σίγουρα ούτε και τα παιδιά τους θα μπορέσουν να επιλέξουν αν τους αρέσει ο δικός μας γαματος δυτικός πολιτισμός ούτε και εμείς θα μπορέσουμε να δούμε κάτι καλό σε όλο αυτό
Θα χαρώ να τα πούμε και από κοντά γιατί δεν είμαι μαθημένος να γράφω μεγάλα κείμενα. Χεχε
Και σίγουρα δεν καλύψαμε ο ένας τα ερωτήματα του άλου
Ταπεινά δικός σου
Αβτζης Πέτρος

Ωραία χρώματα!! Τέλεια φωτο!!!

Πολύ ωραία και καλλιτεχνική φωτογραφία !!! Όπως όλες που ανεβάζεις άλλωστε φίλε Πέτρο !!!
Η κυρία πάντως, δεν μου φαίνεται για Ελληνίδα...!

Ξέρω γω, όχι αλλά δεν έγινε και τπτ! Εγώ εδώ τν πέτυχα!
Ευχαριστώ!

Great portrait! Expression!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63294.77
ETH 2638.69
USDT 1.00
SBD 2.70