And love said no

in #photography7 years ago (edited)

Heal me /
I begged and love said no /
Leave me /

Arşivden çıkardım , 2009 da çekmişim. dijital müdahale konularında o zamanlar çok toyum :)
Beğenirsiniz umarım.8dca3addb63ae970cf4dca8a04ba05c7-1.jpg

Sort:  

Steemit'e hoşgeldiniz.

Teşekkür ederim :)

Amk. Abazanları akılları sıra (bir açık kapı buldular ya----@artizm bu Mahoni takımına göre öylesin sen özürdilerim) basmışlar + yı. bana neden vermiyorunuz + şerefsizler.. Analarınızı ziyaret edeceğim. ama hangi amaçla... o da bende saklı... hepiniz şerefsizsiniz ulan.Sizi sikmessem ben de adam değilim.... her yerde takipte olacağım . @artizm sakın bu piçlere kanma orospu çocuğu bunlar

demiştin dersin

Başarılı 😊

:) teşekkürler

good photos, perfect shots @artizm, i like it 😉

thank you :)

thank you :)

Güzel çalışma,bana kuzey güney dizisindeki bir sahneyi anımsattı.

doğrudur , izlememiştim o diziyi hiç :)

is that you in the photo?

no she's my friend but i've took the photo

Steemit’e hoşgeldiniz.

hoşbulduk :)

Harika olmuş!

teşekkür ederimmm sevindim :)

Good job here ty for sharing...

thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 54691.22
ETH 2323.26
USDT 1.00
SBD 2.12