You are viewing a single comment's thread from:

RE: Photography : What about .... NOISE

in #photofeed6 years ago

Echt ongelooflijk om te lezen hoe veel er nog bij komt kijken. Ik vind foto's maken vooral gewoon leuk, maar dit soort tips en superduidelijke uitleg zorgen er toch echt wel voor dat ik op een meer kritische manier tegen mijn eigen foto's ga aankijken.

En misschien wordt het binnenkort toch eens tijd om een echte camera aan te schaffen.

Sort:  

Al ga je alleen maar meer kritisch kijken naar je eigen foto's dan heb ik al bereikt wat ik wilde bereiken met dit artikel. Daarom is het juist goed om dit soort info eens duidelijk op te schrijven en te delen. Dankjewel voor je reactie @marcovanhassel.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39