Sort:  

Bedankt voor de extra aandacht 😉

aangezien je je eigen upvote, @alldutchcreation boeeeoeoeoe :-)
Wie ben jij??
Mooie dag :-)

Haha nou nou nou :)
Zonde om voting power niet te gebruiken ;) We posten nog niet genoeg in een week op die account .. en zo bouwen we een klein beetje extra power op voor de account..
Mag geen naam hebben denk ik lol..

Have a good day :)

Het gaat idd maar om een paar centen maar als iedereen dat doet, en dat gebeurd veel, trek je de rewardpool leeg. Jezelf upvoten is niet de bedoeling en dat is het ook nooit geweest.
Als je toch wat wilt verdienen met voten dan kun je beter de grote bloggers een vote geven in het eerste uur nadat ze hebben gepost. Je kunt ook gewoon anderen bloggers een vote geven die bijvoorbeeld onder alldutch posten. Allemaal zelf weten hoor!!!!
Mijn punt is dat het gewoon flauw is om jezelf een vote te geven want daar is het gewoon niet voor bedoeld.
Jullie moeten uiteindelijk zelf weten wat jullie doen maar ik ga nooit een account volgen of een vote geven als zij op zichzelf stemmen.
Mooie zonnige dagen toegewenst.
Vriendelijke groet,
Moi!

Bedankt voor je comment..
Die zonnige dagen komt wel goed, het is hier waar ik woon 29 graden al weken aan een stuk ;)
Soms een beetje te zonnig...

Maar in NL begrijp ik dus nu ook lekker weer?

Aja jij komt van Sint Maarten, toch? Ik heb een jaar op Curacao gewoond. Mooie tijden waren dat :-)
Hier komen nu een paar zonnige dagen aan. Vandaag ook wel mooi.
Vriendelijke groet,
David

Nee dat is Karinxxl die daar woont .. maar die vertrekt eerdaags ...
Ik zit in Hongarije :) Curacao is mijn droom bestemming btw haha

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63352.53
ETH 2447.41
USDT 1.00
SBD 2.67