PhotoBomb challenge #7 - Entry #1

Hi Steemians!

Here's my first entry for @fibra59 's #photobombchallenge contest #7

Milk is suitable for ages 2 and above

entry1.jpg


p.s. I don't intend to disrespect people with regards to the image above, I am just merely joining a contest :)

Here's the original photo before I edited it and its source link too.

orig phot (3).jpg
source

FOR MORE DETAILS ABOUT THE SAID CONTEST CLICK ME!

Sort:  

Poor Trump :D

hahah unta di ko ipapriso ani hahah

hahahha! Grabi nasad oy ug kani iyaha pang kuanon. worse paman gani ginabuhat sa mga americans jud na against nya :D I really hope you win this contest :)

salamat kaayo :)

hahaha makatawa man sad ta ani dai uy..heheh

Hahah lisod kayo na ma curie maam ..so naning is real na kaayo ko muapil ug mga contest hahah

hahaa mau paka naa ka time sa mga contest2....

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66599.03
ETH 3421.37
USDT 1.00
SBD 2.63