Sort:  

Ennyivel nem érdemes nekiállni dzsúzolni :) Meg kell enni az egészet :D

dzsus? miert nem bor? Te joooo eg gyerekek tobb mint 2 eve nem ittam jo bort. 😂😂 Alig varom mar hogy hazamenjunk 😁

Én csak közepesen sz.r bort tudok csinálni, mert nincs nagy gyakorlatom. Bográcsozás mellé jó, de azért versenyre nem nevezek vele :D

az mar egy fokkal jobb mint amit en😂😂😂 ugyan is en csak fogyasztani tudom😂😂😂

Nekem a kertész az egyik szakmám, és kellett vizsgabort csinálnunk anno.
Nem lett rossz amúgy, de azt elhatároztam, hogy ha én borász leszek, és 10 év után is csak ugyanilyent tudok csinálni, akkor hagyom a fenébe az egészet, és elmegyek mást dolgozni :D

Tulajdonképpen szőlőbort azóta nem csináltam, csak bodzabort, de az vadállat lett :D

he he mindegy az igy is jobb vagy mint en😂 amugy a kokuszbol is csinalnak valami butito italt meg a rizsbol is lehet.
de en inkabb maradok a hagyomanyos szitunal. meg kulonben is itt alig van valami ami ihato. majd otthon bepotolom😂

Több is van, és hozzáadok egy kis ceklát és almát :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74