BIG MIND - ႀကီးမားေသာ စိတ္ # 1steemCreated with Sketch.

images (57).jpg

There is full of want and greed in my thought.In Steemit, a social media platform, we can get steem dollors by submitting stories.So, my thought is all about how much I can get steem dollors.I wasn't able to think about what readers got.

Then , I step stupidly on my way.So , I feel alone on my way.Then I got an idea to try for other steemit user 's attention.

download (19).jpg

So , I try to write a story which can offer something to other steemit users.With this idea, I write a story heart and soul about my steemit one month experience.Although I did't think about steem dollors, I got much steem dollors.

Then , I was amazing because of many other adventages I had got.These are the beliefs and comments from steemit users that take me heart.I had got something with my attitude of want and greed.But I had got more when I was with an idea of offering.

images (67).jpg

The God gave each bag to everyone. Everything can be stored in these bags.Some people store small things in these bags and go on.Some people store big things in these bags and go on.These bags are our minds.

Therefore , my idea is being to store good things such as honesty, helping , good attitude in our bags and go on.

download (21).jpg

ကြ်န္ေတာ္၏ အေတြးမ်ားသည္ ရယူလိုျခင္းမ်ားျဖင္႕သာ အျပည္႕ျဖစ္ေနပါ၏။Steemit ဟူေသာ facebook ကဲ႕သို႕ Socia Media Platform တြင္ Post တစ္ခုတင္ျပီးတိုင္း ထိုက္တန္ေသာ Steem Dollor ကို ရရွိႏိုင္ ပါသည္။သို႕အတြက္ Dollor မည္မ်ွ ရေတာ႕မည္နည္း ဟူ၍သာ ေတြးေတာ၏။Post တစ္ခု ေရးသားျခင္းျဖင္႕ ဖတ္ရႈသူမ်ား မည္သည္႕ အရာ ရရွိသြားလိမ္႕မည္ ဟူ၍ မေတြးေတာ တတ္ခဲ႕ပါ။

ဤသို႕ တစ္ျခမ္းပဲ႕ စိတ္ဓါတ္ျဖင္႕ ကြ်န္ေတာ္သည္ ခရီးဆက္ခဲ႕ပါ၏။ထိုအခါ ကြ်န္ေတာ္႕၏ ခရီးလမ္း သည္ အေဖာ္မပါ တစ္ကိုယ္တည္းကဲ႕သို႕ ျဖစ္၍ ေနပါသည္။၎အျဖစ္မွ ရုန္းထြက္ႏိုင္ရန္ အလို႕ငွာ ကြ်န္ေတာ္႕ ႏွင္႕ အတူ ေလ်ွာက္လွမ္းမည္႕ ခရီးတူ steemit ညီအစ္ကို မ်ားကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ရန္ ႀကံစည္ခဲ႕ရပါ၏။

download (20).jpg

ထို႕ေႀကာင္႕ ညီအစ္ကိုမ်ားအတြက္ တစ္စံုတစ္ရာ ေပးစြမ္းႏိုင္ေသာ post တစ္ခု ေရးသားႏိုင္ရန္ စိတ္ကူးမိပါသည္။၎ စိတ္ကူးျဖင္႕ ကြ်န္ေတာ္သည္ Steemit Platform ကို စတင္ အသံုးျပဳျပီးသည္႕ အခ်ိန္မွ တစ္လ အႀကာ တြင္ တစ္လတာ အေတြ႕အႀကံဳမ်ားကို ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ အျဖစ္ ေကာင္းမြန္စြာ ေရးသား ခဲ႕ပါ၏။steem dollor အတြက္ မေတြးေတာခဲ႕ေသာ္လည္း Steem dollor ရ႐ွိသည္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။

ထို႕ျပင္ ထပ္ေဆာင္း၍ ရရွိခဲ႕ေသာ အက်ိဳးတရားမ်ားစြာကို အံ႕ႀသဖြယ္ရာ ျမင္ေတြ႕ရပါ၏။၎ တို႕မွာ အျခား steemit အသံုးျပဳသူ ညီအစ္ကို မ်ား၏ အားတက္ဖြယ္ရာ မွတ္ခ်က္မ်ားႏွင္႕ ထိုသူတို႕၏ ယံုႀကည္မႈကို ပါ ထပ္ေဆာင္း ရွိခဲ႕ျခင္းပင္ ျဖစ္ေလသည္။ရယူလိုေသာစိတ္ျဖင္႕ ျပဳမူ လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ ရရွိခဲ႕ပါ၏။ေပးစြမ္းမည္ ဟူ၍ ေတြးေတာ လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ကား ပိုိုမို၍ပင္ ရရွိခဲ႕သည္မွာ ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္ေလေတာ႕ သည္။

images (1).png

ဘုရားသခင္သည္ လူသားတစ္ဦးခ်င္းစီအား အိတ္တစ္လံုးစီ ေပးခဲ႕၏။၎ အိတ္သည္ အရာရာကို ထည္႕ ၍ ယူေဆာင္သြားႏိုင္ပါသည္။လူတစ္ခ်ိဳ႕သည္ ၎အိတ္အတြင္းသို႕ ေသးငယ္ေသာ အရာမ်ားကို ထည္႕သို၍ ခရီးဆက္ႀက၏။တစ္ခ်ိဳ႕သည္ကား ႀကီးမားလွေသာ အရာမ်ားကို ထည္႕သိုကာ ခရီးဆက္ႀကေလသည္။၎ အိတ္သည္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၏ စိတ္ပင္ ျဖစ္ေလေတာ႕သည္။

သို႕ျဖစ္ပါ၍ ကြ်န္ေတာ္႕၏ စိတ္ကူးမွာ ၎ စိတ္ႏွင္႕ တူေသာ အိတ္အတြင္းသို႕ ရိုးသားျခင္း ကူညီျခင္း စိတ္ေကာင္းထားျခင္း စသည္႕ ေကာင္း ျမတ္ေသာအရာမ်ား ထည္႕သို၍ ခရီးဆက္ရန္ပင္ ျဖစ္ပါေတာ႕ သည္။

images (68).jpg

@shweyaungmyanmar

Sort:  

I believe the universe offers us anything and has many doors to our lives to deliver it... but the doors open IN. They cannot open if you are leaning on them.

Life is a dream and the universe a theater, illusion reigns everywhere. ;-)

Yes , illusion reigns everywhere .So , we should try to grow our knowledge and
to find a meaning of life . that is also prevention for a result of ignorance.

Exactly. And then you can decide to be the spectator of this illusion, or the illusionist itself. ;-)

yes , brother.We must learn how to open this door.

Hi !
my friends ,
May I hear your sounds for

:::: your ^ stability ::::

@shweyaungmyanmar Great submit. Hardwork pays a lot more so preserve Functioning tough! Resteemed.

Hi !
my friend ,
May I hear your sounds for

:::: your ^ stability ::::

ေက်းဇူး ကိုႀကီး

ဆရာက ဗန္းေမာ္ မွာေရာက္ေနေတာ့ ဗန္းေမာ္ညဳိႏြဲ႔ ရဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကုိသတိရမိတယ္
စုံရိပ္ၿမဳိင္ဆြယ္၊ ကႏၱာလယ္၊ အုိဘယ္ေယာ္်ားခရီးသြား ဆုိတာေလ သူရဲေကာင္းသုံးေယာက္ႏွင့္ခရီးသည္ ဆုိတဲ့ကဗ်ာေလးေပါ့။ Steem မွာ ေတာ့ တစ္ေယာက္ထဲသြားလုိ႔မရဘူး၊ Ant Network နဲ႔သြားမွရမွာ။ ပုရြတ္ဆိပ္တစ္ေကာင္ ရဲ့ အိတ္က သူ႔ထက္အဆ ငါးဆယ္ေလးတဲ့ပစၥည္းကုိ ထည့္ႏုိင္တယ္တဲ့။

ဟုတ္ ဆရာ
ကိုယ္႕စိတ္ကိုယ္ ျပန္ႀကည္႕ သတိထားမိတဲ႕အခါ
အတၱေတြ လည္းျမင္ရတယ္
အင္အားေတြ လည္း ျမင္ရတယ္

Nice your post!

ေက်းဇူးbro

@shweyaungmyanmar Thanks for sharing :-)I am following
|
Best of Luck !.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64867.61
ETH 3451.61
USDT 1.00
SBD 2.55