GUGMA NGA DILI PARA SA AKOA (Bisaya ni brad!!!)

in #philippines7 years ago (edited)


Kay giunhan man ni @fernwehninja, ato padayunon ang pagsuwat og binisaya.
Og kay wala man ko'y mahunahunaan, naghimo na lang ko og balak nga binisaya... siyempre gamiton na to ang kinakusgan nga pulong sa gugma.. aww unsa ba?

Bahin ni sa tinuod nga kasinatian.. hahasula.. atik ra bitaw..
Giduka na man siguro ko, so kamo na lang bahala og basa. xD



IMAHE


GUGMA NGA DILI PARA SA AKOA



Bisan unsaon pa nako og tago
Sa reyalidad, ako mupalayo
Pero nganong masakpan pa man gyud,
Niining gugmang walay puangod?

Simple ra ko nga pagka-taw
Sige ra'g ngisi og lingaw-lingaw
Pero sa tinuoray lang nga pagkasulti
Mga kasakit, wala pa malimti

Ako adunay pangutana
Ikaw ba, nagpakabana?
Kahibaw na man ko sa tubag...
Basin pa diay madala pa og lubag

Mura ka'g replika sa kalangitan
Taas kaayo ka, dili nako maabtan
Kung aduna ko'y pako aron makalupad,
Makahimo pa ba kang mubalibad?

Undangan na lagi ni niako akong gibati
Wa na ko manginahanglan sa imong pagbati
Dghan pang isda sa dagat, brad!
Akong gugma, pwede kaayo mulubad

Pila na ka tuig nga wala ta magkita?
Pila na ka buwan nga wala magkaistorya?
Ipadayon nato ang komunikasyon nga hanaw
Aron ang gugma, dili na mabanhaw

Ang gugma nga dili para sa akoa,
Ilabay og buhian ko na...
Maypa'g mag-anime na lang ko
Makakita pa ko og gwapo

Kining gugma nga dili para sa akoa
Undangan og kalimtan ko na
Akong oras,sa Steemit nako ibuhos
Kana! klaro pang naay pulos!


@tegoshei




Diri na lang ko kutob...
Diri na lang ko taman..
Dili nako mugukod sa tawng kusog mudagan...
Madagma ra na ang kanahan..

HAHAHAtik ra!


Sige mga brad kong gwapo.. og mga amiga nga gwapa
...
SAYOUNARA!
zzzzzZZZZZZ

Sort:  

one word I understand, sayonara.

😂😂

Hahahahaha... Thanks my friend.. everything else is in my dialect which is Cebuano... :D

Ayaw ka wla ug paglaum higala....mahilis man gne ang batong bantilis sa dugay nga inagay.ay sa tubig sa sapa unsa pa kaha iyang kasingkasing nga gisapnay lamang sa malumo niya nga dughan.😉 gusto ko lang nga masayod ka nga gikalipay kog dako nga nahimamat ko ikaw maski sa realidad nga virtual lamang...padayon sa imung pag promote sa kaugalingon natong pinulongan. Akong tibuok pag bulig ug suporta diha kanimo. Daghang salamat! Upvoted Re$teemed.

Salamat kaayo higala, sa suporta og sa mabalaknon mong tambag ... ^^ Abante bisaya na ni... :)

Unta dli kini ang una ug ang katapusan nga balak bisaya

Mapun.an pa ni... ikaduha nman ni pero taud2 na to ang una.. wala pa kaayy mga bisaya ato panahuna, pero karon nanaghan na ta.. panahon na para magsabasaba.. hihi^^

@purepinay @bonjovey @bien pakitranslate nga ito sa Waray! hahaha

hahahaha.. can I phone a friend? or ask the audience? ^^

hahah pero nice kaayo. miskan dili ko naintintidihan an iba. anong tubag, lubag? hehe

hahaha... tubag = answer...
lubag = twist...

Kahibaw na man ko sa tubag...
Basin pa diay madala pa og lubag

I already know the answer
who knows, I can still twist/change it...

ahhwww now I know! :) Thank u Tegoshei..hehe

You're welcome... ^^

nice ....thanks Shei
upvoted and following updates..

Haha.. did you understand it? :P

Kagilok ning lawas ko kung ikaw ang mohunghung sa bulawanon nga mga pulooooooooong ahahahahaha! Makahinumdom man sab ta aning kantaha magbasa...

Ahahahaha... ayiiie kagilok!! gigitik ka brad??? xDDD
Kantahi dayon!!!! asa to si @precise ky atoang pakantahon... hahaha xD

Kana maoy songer.... MAOY songer hahahaha

HAHAHAHA.... xDD
Agree~!!!! ^^

kalawom ani hahhahaha :D Great job!! <3

hahaha.. dili matugkad Rose? hahaha ^^ Salamat... :)

lamiag butangan ug tune ni oi hahahaha
upvoted!

Butangi dayon! ^_^ Hihihih... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57954.26
ETH 3049.64
USDT 1.00
SBD 2.27