Ang Kalayo ( My Bisaya Poem )

in #philippines7 years ago (edited)

images (9).jpeg


Usa, duha, tulo.
Ga lisod kog huna huna anang tulo
Tulo ka numero nga sakit sa ulo
Pirme rako murag mapasmo


Unsa diay ning mga numero?
Numero nga nganung para man kanimo?
Sa imong ginabuhat, ako, nasakitan kayo
Ug nganu murag wala ra kanimo?!


Simple raman unta ning tulo na akong gusto
Una, gusto ko makigstorya bsag kadjut ra kaayo
Duha, Makita nimo unsa ka kaimportante ikaw sa ako
Tulo, d naka mangita ug mas maayo pa nako


Sa tulo ka numero, ako nasakitan kaayo
Wala ko nasuko og nalagot nimo
Pero unta katong bag o pata nag ila wala naka nag hatag ug kalayo
Kalayo nga akong gi hawiran kay abi kog mao nato


Wala ko kabalo nga pagkahuman sa kusog na kalayo
Makasinati kog bugnaw nga sakit kayo
Ang kalayo na imong gi hatag nga hayag kayo
Hinay hinay nag kahimong itom na abo


Sa tulo ka numero, ako nasakitan kayo
Unta kung asa man ka karon ga biyo
Unta di nimo makalimtan ang usa ka tawo
Tawo nga nahiguma kaayo nimo


Sa tulo ka numero, ako nakatuon kaayo
Dle man forever ning mga nindot ug maayo
Basta ang kalipay nimo pirme ma imo
143 I love you bahalag sakit pas kalayo.


This is my first time writing a poem. I hope you will like it.

jonelq.png

Sort:  

lumalaban! hahahaha

Wala ko gadahum nga ikaw isa ka maau nga mambabalak amigo. 😂

Kanchaw kaayo ka shai hahha

Hahahahaha magpraktis kog poem bi hahaha

Hahahaha kabahan na kayo

Amazing post! HAHAHHA :D hapit na raba Feb 14. buhata na imong tulo ka gusto. basin diay, dili mahimong itom na abo ang imong kusog na kalayo @jonelq HAHAHAHAHA :D

Hahahaha naulaw ko ahak

Pwedi pang open poetry nga entry sa mga contest do.. niceee :)

Hahahahaha maulaw nako basta i spoken poetry nga daghan tao

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63931.73
ETH 2663.43
USDT 1.00
SBD 2.84