Literaturang Filipino

in #philippines7 years ago

Maayong adlaw kaninyo tanan steemies ako si @blaogao pero ang tinood nako nga ngalan Jay-R Tirambulo Letrada. Nakuha naku ng akong alyas nga blaogao didto sa minoyan murcia Negros Occidental. Didto ang mga sinultian kay ilongo biya niya bisaya ko ni sulay kog sulti og ilongo. Atong year 2013 june abot april 2014 nag strike ko didto ni apply man ko army sa anang mga bulana og tuiga. Akong gi agwanta ang mga sugo sa sundalo kay striker lage ta nila. Bisag dili kaayo ko mo inum og makahubog nga ilimnon gi pugos nalang naku akong kaogalingon og inum hangtod nagsukasuka ko og ning estorya kog hinilonggo og gi himu kung kalataw-an sa mga sundalo. Og pagka ogma namangha ko nganong tawgon naman ko nilag blaogao. Mao naanad nalang ko nga tawgon kog blaogao ako nalang dawaton nga blaogao jud ko. Grabeeeh ako pag antos anang mga bulana og tuiga oy, wala koy kwarta madawat sa mga sundalo lutolutoon ko nilag sugo. Pero ako gi agwanta ang mga pag-antos nga ilang gihatag naku oy, maka inum mantood grabeeh pd nimong huboga kinahanglan mo lahotay jud ka hangtod mahoman silag inum. Grabeeeh nakung suka-suka oy. Kato osang army naa siyay sari sari nga tindahan nangompra siyag mga feeds og bugas lungsod sa murcia gi karga niya sa iyang multicab ang mga feeds 10 ka saku og bugas 15 ka saku akoy gi pa aswat niya pahiluna sa iyang tindahan. Ako rang gi hinayhinayan nakaya raman pd tawun naku og aswat ang 25 kasaku pasulod sa iyang tindahan. Pagkahuman gi pa esnak ko pan og soft drink kaya ra gihapon naku. Pag march 2014 sugod na ang recruit sa army. Kompleto kog mga requirements PAATB pass exam naa ko. Sa 303 brigade Murcia nag linya ming mga applicant init kaayo. Naabot najud akong turno 10 mi kabook gi tawag mi gipasulod mig osa ka room nga daku. Gi palinya mi lima sa pikas side og kami lima pd mi sa pikas side. Naay osa ka babaye nga sundalu og 3 ka lalaking sundalo. Ning command ang osang lalaking sundalo nga mag atobangay ming 10 kabook diba lima2 kada side, oh naatobangay nami applicants. Ni command napud ag sundalo count of 10 kailangan nakahubag lahat. Bubo dayon mi, ako dugay ko kahubo kay piting akong karsones gi soot nahoman ang pag ihap og 10 sa army wala mahubo naku akong brief gi patiran ko og natikangkang tawun ko. Mao to gi pahubo sa army akong brief. Gi check nila amo tanan lawas, dalonggan, abaga og bagay ba, wala ba mi tattoo, amo kinatawu gi inat-inat, lubot gi check pd og wala bay almoranas. Dayon pagkahoman gi pabasa mi osa osa katong color blind naka basa ko, pero katong leter sa layo di man ko kabasa. Bagsak ko sa eye sara mao ni engon tong osang sundalo pasensya kaayo dung naa pay lain nindot opportunity nga para nimu ang pag sundalo dili para nimu. Mao to ni yango yango raku og nagpasalamat rako nga na experience naku onsa kapait ang magsundalo diay. Mao to ni uli ko sa amoa sa Guihulngan Negros Oriental nga walay pagmahay ako gibutang sakung mind nga tanan ako na experience nga kalisod naay opposite mahitabo og mao na akong gi pangita hangtod karon. Daghan salamat sa pagbasa sakung kalisod nga experience.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61869.35
ETH 2414.51
USDT 1.00
SBD 2.63