CINTA

in #personal7 years ago

sayang, maaf aku kerna terbuai.. dan leka
kerna terkesima, dgn kilauan cinta...
perbetulkan aku, andai aku teralpa

sayang, d sudut ini, aku tetap sepi
kerna, hanya suara mu, bermain di setiap ruang
tidak dirimu, tidak wajahmu

Sayang, ruang ini, semakin menghimpit
terasa saban hari semakin sempit
seolah2, aku semakin tersepit..

Sayang, udara semakin menipis
Sesak nafas dada terhimpit
Tercungap2 tak dapat ku tepis..

Sayang, setiap detik yg berlalu
semakin pantas meninggalkan aku
buat aku termanggu-manggu, keliru
adakah aku, semakin dekat pada mu
atau aku, akan hilang bersama waktu

Sayang, jika tubuh ini, hampir dgn mu
aku ku cium tangan mu..
dan bisikkan ketelinga mu..
inilah aku.... kata-kata-puitis-1.png

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59398.61
ETH 2510.08
USDT 1.00
SBD 2.43