All about life

in #personal7 years ago

Aku lihat kebelakang, ke masa lalu. Kesedihan, air mata, kedukaan. Kegembiraan, gelak ketawa dan kegirangan. Aku ingan wajah2, orang serta perkara yg ku lalui. Kebencian ku, ketakutan ku, keinganan ku. Semuanya berlegar. Kekesalan ku berlarutan. Kenapa, kenapa, kenapa?

Kenapa aku membiarkannya? kenapa aku tidak bertindak? kenapa aku berdiam diri? soalan itu tidak pernah berhenti. Adakah aku tidak memberi kemaafan? aku tidak redha? aku tidak move on?

Orang kata, PERKARA LAMA JANGAN DIKENANG.. namun, yg mengalaminya saja yg mengetahui. Parut lukanya tidak akan hilang.. maka ianya akan sentiasa dlm ingatan. Semoga yg baik2 saja buat aku dan anak2 ku, YG TERLUKA DULU.Rumah As 7.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62228.71
ETH 2419.51
USDT 1.00
SBD 2.57