You are viewing a single comment's thread from:

RE: RAPORT (z oblężonego miasta), czyli PERPETUUMMOBILE 27 oraz OGŁOSZENIE Z KRYPTY

Angina (r.ż.) Cię odwiedziła? Latem?

A mówiłam tyle razy, nie jedz zachłannie lodów a zimne napoje pij małymi łyczkami... ;) :D

Nie daj się! Nie otwieraj drzwi nieznajomym i nieproszonym gościom ;)

PS: Zdrowia, zdrowia, zdrowia :)

Sort:  

dziękuję :)
a wiesz, że faktycznie - te lody to by się zgadzały :D
ale jednak ta Angina, to chyba sobie oknem weszła (nieproszona).

najbardziej mnie dobiło, że dopiero skończyłam kuracje antybiotykiem (antybiotyk u mnie to ostateczność, ale już nie było wyjścia :(, i kilka dni później następuje nawrót choroby.)
ech.

na konkursik zdążysz jeszcze jutro napisać?

Nie zdążyłam... krucho u mnie z czasem ostatnio. I zbyt długo myślałam nad piosenką ;)
Ale będę kibicować oczywiście :)

PS: Dziękuję że zapytałaś :)

haha,
pytanie o piosenkę było już 4 - czyli całkiem nieźle Ci szło :D
no nic, to następnym razem.

a teraz chociaż rozdaj swoje typy na najfajniejsze Typki 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62939.93
ETH 3116.22
USDT 1.00
SBD 3.89