Sort:  

Drago mi je da ti se svidja Milice i da shvatas znacaj pemaculture, bice mi zadovoljstvo da nas pocastim novim jos zelenijim postom :) kad nam ode sneg.Za sad radim na jednom novom projektu uz sve ovo tacnije ne radim vec cekam hahah evo mali hint, odusevljen sam ovim oblikom i njegovim mocima da se tako izrazim :)

Super, držim ti palčeve da novi projekat ispadne kako si zamišljao :)

Bice zanimljivo da se sve to odradi veliki je poduhvat ali sam ubedjen da moze u takvoj kupoli mogu biljke da se gaje i leti i zimi bukvalno sto je za mene neprocenjivo :) Svidja mi se tvoje zanimanje nisam do sad nikad razmisljao na tu temu :)

Zvuči baš zanimljivo, i verujem da dosta znači ako možeš sam da 'upravljaš' uslovima neophodnim za rast biljaka a ne da se oslanjaš na vremensku prognozu. Hvala za zanimanje, nije baš popularno na našim prostorima kao ni u svetu generalno, ali trudimo se da se to promeni, to je i najbitni razlog zbog čega sam želela da započnem blog, jer mnoge stvari ne mogu da se nadju na internetu vezano za moju struku a veoma su korisne :)

Onda je ova zajednica definitivno pun pogodak, samo budi strpljiva radi ono sto volis i pravi ljudi ce te sami pronaci :)

Hvala, trudiću se da istrajem u ovome :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58157.69
ETH 3122.82
USDT 1.00
SBD 2.42