#PELE-MELE-WHO-KNOCK-ELE

in #pele-mele5 years ago (edited)

1221212321.jpg

3:20 - Praca na dziś skończona.

3:24 - Winko dla relaksu.
1221212.jpg

3:25 - Odpowiadam na pytania.

1. Jak to się zaczęło?

Ciężko powiedzieć, ponieważ przeglądam wiele różnych źródeł i treści każdego dnia. Wydaje mi się, że natknąłem się na artykuł gdzieś na Medium, który poruszał temat "zdecentralizowanej" blogosfery. Także, źródło : Internet.

Kogo pierwszego obserwowałem ? Na pewno da się to sprawdzić, ale nie wiem jak :) dlatego strzelam: @sarmaticus lub @assayer byli pierwszymi lub jednymi z pierwszych.

2.Twoje małe, drobne przyjemności.

Jako połączenie osobowości INTP- ENTP - raczej bliże mi są stany kontemplacji, refleksji czy retrospekcji niż "zaciesz" każdego dnia.

Drobne przyjemności, to tak naprawdę te duże..
... z tych codziennych:

  • oglądanie gwiazd i kontemplacja między nocą a wschodem słońca
    niebo.jpg

  • każdy kilometr przejechany motocyklem, skuterem lub pociągiem

  • dobra muzyka

3.Kurs życia
Biblia.
Budzę się, rozumiem, idę w stronę światła.

4.Fragment utworu muzycznego, dla którego warto żyć.

5.Z czego jesteś dumny? Co Ci się ostatnio fajnego udało, przytrafiło, osiągnęło?

Stworzenie dzieła, zapisanie się na karcie historii, wychowanie dziecka na wybitny umysł, rezygnacja z pychy, obdzielanie innych dobrem - to koreluje mi z dumą.

Więc dumny nie jestem, natomiast za mój największy sukces uważam:

  • pracę nad sobą, nad tym żeby być lepszym jako człowiek każdego dnia
  • wybieranie, nie łatwego, a właściwego wyjścia

6.No dobra, życie to nie bajka.

Należę do ludzi, którzy mówią co myślą.
Jeżeli coś mi przeszkadza, to informuje o tym zawczasu, nie robię dobrej miny do złej gry.

Natomiast jeżeli jestem zły sam na siebie lub bezosobowo, to zawsze robię wewnętrzną retrospekcje sytuacji i szukam przyczyny.

W momencie znalezienia przyczyny, zawszę staram sobie odpowiedzieć na pytanie dlaczego ?

Odpowiadanie na pytania pomaga nam zrozumieć, a zrozumienie to wiedza, którą wykorzystamy w przyszłości.

7.Za jakie - na pozór banalne i niewinne pytanie, "mógłbyś czasem zabić"?

Nie ma takiego pytania.

8.Najciekawsza animacja, jaką ostatnio odkryłeś.

9.Ulubiony blog, strona w Internetach.

Ulubiona strona... nie mam takiej.
Ale zdecydowanie najbardziej przydatna i najczęściej odwiedzana przeze mnie jest : https://pl.wikipedia.org/
Często sprawdzam konkretne słowa, zdarzenia, biografie postaci czy czytam przypisy.

Drugi byłby https://www.youtube.com
Szukam smaczków muzycznych i śledzę kilka ciekawych kanałów tj.:

-Raport z Państwa Środka


-Ucieczka do Raju

-PROGRAMISTA NA WAKACJACH

-Ku Bogu

-Centrum Nauki Kopernik

-Paul Barton

-Ambient

Ulubiony profil na Steemit?
@hallmann

10.Motto życia.

W mojej opinii:
Tatuaż, to synonim słabości.
Motto życia, to synonim strachu.

Jest dobro i zło.
Staram się czynić dobro.

11.Wymarzony hipek.

Chciałbym mieć możliwość, kroczenia przez dżunglę, las czy stepy sawanny jako najwyższy w łańcuchu... przed lwami, gepardami, wężami, niedźwiedziami i wilkami...

12.Jeden z najbardziej optymistycznych widoków

niebo.jpg

13.Ulubione zestawienie 2 kolorów.
12122121.jpg

14.Sytuacja, która robi na Tobie ogromne wrażenie.

Prawdziwi księża z powołania, którzy oddają swoje życie posłudze.

Heroiczne postaci historyczne np. jak Witold Pilecki.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Pilecki

15.Masz tu na stole kartę kredytową bez limitu.
Proste.
00002.jpg
0001.jpg
02102012.jpg
1212mmmmmm.jpg

16.Jeśli pierogi to tylko...?

Słono: ruskie z miętą i skwarkami
Słodko: z truskawką i bitą śmietaną

17.Niespełnione dotąd dziecięce marzenie to..

innym razem...

18.Twój najlepszy artykuł (tekst, zdjęcie, stream :) na Steemit.

https://busy.org/@who-knock/subskrybuj-satanizm-wrog-niewidzialny-ep-00

Pozdrawiam
Who-Knock

Sort:  

jest @who-knock, jest winko, jest dobrze 🍷.

uwielbiam wszystkie Twoje linki, dzięki!
ale najbardziej lubię optymistyczny widok i środek transportu.

(utwór z samego dołu - mocny)

Uszanowanko.

Czy ten obrazek z kartą kredytową bez limitu to Szwajcaria?

Drugi to Francja, natomiast nie mam wiedzy co do pierwszego.

kojarzy mi się ze Szwajcarią, która też mnie ciągnie, dlatego spytałem. Ale gdziekolwiek by to nie było mógłbym tam jechać :D

W takim razie, co stoi na przeszkodzie :) ?

Bo tyle pięknych miejsc na Ziemi, że brakuje czasu i kasy żeby wszystkie odwiedzić :D

!tipuvote 2 hide

O co chodzi Jacku :) ?

A to tylko takie czary mary na dodatkowy głos od tipu. Ale widzę, że nie wyszło i już wiem dlaczego, po prostu post jest za stary :P Eh, zawsze pod górkę, sorki za zamieszanie ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82