S 5 € SEM SI POBELILA ZOBE! RAZKRIVAM RECEPT!

in #pasta7 years ago

Med brskanjem po spletu sem mimogrede našla prispevek o kurkumi, ki jo nisem nikoli rabila - kot začimba mi ni preveč všeč.

Vsi pravijo, da je v njej veliko vitaminov, a kar je je bilo izpostavljeno, je oranžno barvilo: KURKUMIN.

Poleg prehranjevalnih zamislic, kako jo uporabljati, mi je bila najbolj všeč ideja beljenja zob.
Tole je recept:

  • 5 mg kurkume
  • 5 ml vode (ali kokosovega olja)

POSTOPEK

Ko to zmešaš, nastane pasta, ki jo daš na zobe. Pustiš delovati 3-5 minut. Po umivanju s kurkumo sem očistila zobe še z ''navadno'' pasto. To pa zaradi okusa in rumenih dlesni.
pasta.jpg
BEL NASMEH? Ja, resno!
1 teden - zjutraj in zvečer, razlika je očitna!!!

SKRIVNOST TIČI V ...
Ne kadim, pijem pa kavo. Redno umivam zobe, a nimam belih. Tale rumena začimba pa s sklenine očisti obloge - odstrani, ne pa pobeli. Skrivnost je torej v rednem čsščenju oblog, zaradi česar so zobje taki kot morajo biti - prvotno čisto belo stanje!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62797.54
ETH 2442.85
USDT 1.00
SBD 2.68