Piotr Sewioł : "Moja pasja , moje życie"

in #pasja6 years ago

Pasja.
Pasja, czyli silne zamiłowanie do czegoś.
Mówi się – on robi to z pasją, oddaje samego siebie, poświęca się bezgranicznie. Warto zadać sobie pytanie – Czy to zdrowy objaw? Czy nie szkodzi? Czy daje satysfakcję?
I tu należy wejść głębiej w temat.
Na przykład:
Ktoś kocha antyki i dla niego celem w życiu jest ich kolekcjonowanie. Jeśli to odbywa się w ramach zdrowego rozsądku, to mało, że będzie szczęśliwy iż nabył kolejny eksponat do swojej kolekcji, to jeszcze otwiera sobie drogę do innych osób, gdzie może się wymienić na coś co go interesuje, wzbogacić swoje zbiory. Ale na taką ekstrawagancję nie każdy może sobie pozwolić, bo akurat taka pasja jest kosztowna.
Kolejny przykład:
Masz talent do pisania, relacjonowania zdarzeń z życia, podzielenia się doświadczeniem z innymi, czasem zagubionymi w swoich ludzkich problemach, nie widzących wyjścia z trudnych sytuacji. Wtedy wkraczasz ty, opisujesz problem, dajesz radę, wpuszczasz promyk nadziei. Wtedy ty realizujesz się w swoim zamiłowaniu, a twój odbiorca widzi, że nie tylko on znalazł się w matni, że na tym świecie są też jemu podobni.
To tylko dwa przykłady, bo można ich mnożyć setki.
Ja także mam swoją pasję od kiedy pierwszy raz stuknąłem w klawisze komputera. Zawsze marzyłem o swojej stronie internetowej, ale do tego trzeba było mieć solidne przygotowanie, kursy na które niestety nie było mnie stać. Aby zrealizować swoje marzenie, próbowałem sam coś zrobić. Były to trudne chwile, wiele godzin spędzonych przy komputerze, zgłębianie wiedzy na temat tworzenia takich stron. Czy było łatwo? Oj nie. Wciąż pojawiały się błędy, moja pierwsza strona była fatalna, rezygnowałem, obiecywałem sobie, że koniec! Że to nie dla mnie. Jednak już na drugi dzień siadałem do komputera i zaczynałem wszystko od początku.
I w końcu się udało, bez kursów, bez pomocy, jedynie dzięki swojemu uporowi osiągnąłem zamierzony cel. Dziś mogę sobie odważnie powiedzieć – zrobiłeś to chłopie, kosztowało cię to wiele wyrzeczeń, ale to w końcu zrobiłeś. Teraz mam już swoją stronę, wypieszczoną, lecz jeszcze nie tak dopracowaną jakbym sobie wymarzył. Mogę stanowczo oświadczyć – spełniłem swoje marzenie.
Zapytacie – a co z tego masz?
Jak na razie wielką satysfakcję, a być może kiedyś realizując swoją pasję będą jeszcze profity.
Zapytacie – a co my, odbiorcy możemy mieć od ciebie?
To ja odpowiem – Zdobywam dla was cenne informacje, podaję sprawdzone przepisy, służę radą. Dzięki mojej stronie internetowej, możesz skrócić sobie czas, który w dzisiejszych czasach jest bardzo cenny, czyli możesz skrócić sobie czas na poszukiwanie różnych rozwiązań nurtujących cię problemów. Na mojej stronie każdy znajdzie coś dla siebie, czy to będzie zwykła gospodyni domowa, czy młody człowiek próbujący rozwiązać swój problem, być może finansowy, ale także zwykły życiowy. Wchodząc na moją stronę nic nie musisz płacić, nie ma tam przymusu korzystania z tego co tam się znajduje. Po prostu wchodzisz, klikasz na temat i czytasz, a czy spełnię twoje oczekiwania zależy tylko i wyłącznie od ciebie.
Nazywam się Piotr Sewioł, mam 34 lata i sporą wiedzę, którą osiągnąłem sam, bez niczyjej pomocy. Teraz pragnę się tą wiedzą podzielić z tobą. Czyż nie będzie to obopólne zadowolenie? Myślę, że będzie.

Pozdrawiam :
Piotr Sewioł
http://tworzeniestronwordpress.piotrsewiol.p9.pl/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63050.55
ETH 2622.66
USDT 1.00
SBD 2.71