Miške yra didelis medis su storais stiebai

in #pase7 years ago

Miške yra didelis medis su storais stiebais, daugybe didelių šakų ir lapuočių lapų. Vienišas vaikas atėjo prie medžio žaisti.

Berniukas įsivaizdavo, kad girdėjau jam malonų medį: "Ateik pas mane. Pastatyk šiek tiek grožio kambarį. Galite naudoti mano mažus šakos, jei norite, o mano lapai yra gausūs. "Taigi berniukas užkopė medį, sulaužė kai kuriuos šakas, paėmė lapus ir padarė didelį slaptą namą medyje. Nors tai pakenčia medį, bet medis malonu aukoti šiek tiek, kad matytų, kad vaikas gauna tiek linksma. Per ilgas dienas berniukas žaidžia medžio namuose. Medis buvo patenkintas.

Kai berniukas senesni, jis nustojo žaisti medyje. Medis nusibudo, jo šakelė sulaužė ir jo mirtis neteko savo blizgesio.

Per metus paauglys sugrįžta. Medis buvo malonu vėl pamatyti. Jaunuolis jautė, kad girdėjau, kaip medis sako: "Pakelkime vėl. Jūsų senas medinis namas vis dar yra čia. Aš tavęs praleidau ".

Sort:  

Pastatyk šiek tiek grožio kambarį. Galite naudoti mano mažus šakos, jei norite, o mano lapai yra gausūs. "Taigi berniukas užkopė medį, sulaužė kai kuriuos šakas, paėmė lapus ir padarė didelį slaptą namą medyje. Nors tai pakenčia medį, bet medis malonu aukoti šiek tinggek, kad matytų, kad vaikas gauna tiek linksma. Per ilgas dienas berniukas žaidžia medžio namuose. Medis buvo patenkintas.

Kai berniukas senesni, jis nusto

kuriuos šakas, paėmė lapus ir padarė didelį slaptą namą medyje. Nors tai pakenčia medį, bet medis malonu aukoti šiek tiek, jhhkad matytų, kad vaikas gauna tiek linksma. Per ilgas dienas berniukas žaidžia medžio namuose. Medis buvo patenkintas.

Kai berniukas senesni, jis nustojo žaisti medyje. Medis nusibudo, jo šakelė sulaužė ir jo mirtis neteko savo blizgesio.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57068.68
ETH 2988.29
USDT 1.00
SBD 2.27