You are viewing a single comment's thread from:

RE: hoʻokuʻuʻia ka mea weliweli, Lebanona PM PM

in #pase7 years ago

Hariri iā Iran a me kona Lebanana pilikino, Hezbollah, e lūlū ana i nā paio ma ka honua Arab. Ma nā'ōlelo i pili iā Iran,'ōleloʻo ia e hōʻokiʻia e nā'Apuka Arab nā manaʻoʻino a me Hezbollah.

"Ke makemake nei au e haʻi aku iā Iran a me kona poʻe e pili ana i ka nalow.jggaleʻana o ka hana i loko o nā mea pili o ka'āina oʻApelika," wahi āna.

Ua'ōleloʻo ia i keʻano kā

Sort:  

Iran a me kona Lebanana pilikino, Hezbollah, e lūlū ana i nā paio ma ka honua Arab. Ma nā'ōlelo i pili iā Iran,'ōleloʻo ia e hōʻokiʻia e nā'Apuka Arab nā manaʻoʻino a me Hezbollah.

"Ke makemake nei au e haʻi aku iā Iran a me kona poʻe e pili ana i ka nalow.jggaleʻana o ka hana i loko o nā mea pili o ka'āina oʻApelika," wahi āna.

Ua'ōleloʻo ia i keʻa

me kona Lebanana pilikino, Hezbollah, e lūlū ana i nā paio ma ka honua Arab. Ma nā'ōlelo i pili iā Iran,'ōleloʻo ia e hōʻokiʻia e nā'Apuka Arab nā manaʻoʻino a me Hezbollah.

"Ke makemake nei au e haʻi aku iā Iran a me kona poʻe e pili ana i ka nalow.jggaleʻana o ka hana i loko o nā mea pili o ka'āi

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64186.90
ETH 2759.80
USDT 1.00
SBD 2.66