Er is een grote boom in het bos met dikke

in #pase7 years ago

Er is een grote boom in het bos met dikke stengels, veel grote takken en lommerrijk blad. Een eenzaam kind kwam naar de boom om te spelen.

De jongen stelde zich voor dat hij de boom vriendelijk tegen hem had horen zeggen: 'Kom op mij. Bouw hier een klein speelhuisje. Je kunt mijn kleine takken gebruiken als je wilt, en mijn bladeren zijn overvloedig. 'Dus klom de jongen de boom op, brak enkele takken af, raapte de bladeren op en maakte een hoog geheim huis in de boom. Hoewel het de boom pijn doet, maar de boom is blij een beetje op te offeren om het kind zoveel plezier te laten zien. Tijdens de lange dagen zal de jongen binnen in de boomhut spelen. De boom was tevreden.

Naarmate de jongen ouder werd, stopte hij met spelen in de boom. De boom werd bedroefd, zijn twijg dook weg en zijn doodheid verloor zijn glans.

Door de jaren heen is de tiener terug. De boom was verrukt om hem weer te zien. De jonge man voelde dat hij de boom hoorde zeggen: "Laten we weer klimmen. Je oude boom

Sort:  

horen zeggen: 'Kom op mij. Bouw hier een klein speelhuisje. Je kunt mijn kleine takken gebruiken als je wilt, en mijn bladeren zijn overvloedig. 'Dus klom de jongen de boom op, brak enkele takken af, raapte de bladeren op en maakte een hoog geheim huis in de boom. Hoewel het de boom pijn doet, maar de boom is blij een beetje op te offeren om het kind zoveel plezier te laten zien.

stelde zich voor dat hij de boom vriendelijk tegen hem had horen zeggen: 'Kom op mij. Bouw hier een klein speelhuisje. Je kunt mijn kleine takken gebruiken als je wilt, en mijn bladeracha nehi tan mangat en zijn overvloedig. 'Dus klom de jongen de boom op, brak enkele takken af, raapte de bladeren op en maakte een hoog geheim huis in de boom. Hoewel het de boom pijn doet, maar de boom is blij een beetje op te offeren om het kind zoveel plezier te laten zien. Tijdens de lange dagen zal de jongen binnen in de

speelhuisje. Je kunt mijn kleine takken gebruiken als je wilt, en mijn bladeren zijn .nbgovervloedig. 'Dus klom de jongen de boom op, brak enkele takken af, raapte de bladeren op en maakte een hoog geheim huis in de boom. Hoewel het de boom pijn doet, maar de boom is blij een beetje op te offeren om het kind zoveel plezier te laten zien. Tijdens de lange dagen zal de jongen binnen in de

Congratulations @bokap! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67888.24
ETH 3518.05
USDT 1.00
SBD 2.71