You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bez laptopa jak bez ręki

in #partiko5 years ago

Niestety będę musiał wyłożyć max 450 zł w serwisie. Takie ceny krążą w sieci. Jest to prawie 1/2 ceny za nowy komputer stacjonarny do spraw biurowych. Ale jeśli chce odzyskać dane to muszę albo naprawić laptopa, albo gdzieś pójść z dyskiem twardym.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Wiem wiem...
Ja zapłaciłam 90 euro za wymianę dysku twardego i baterii. Na szczęście dane udało się odzyskać ale uszkodzili mi klawiaturę i korzystam częściowo z systemowej... Przerypane :(

Trzeba kupić nowy lapek ;)

Udało mi się wszystko odzyskać po 2 dniach cierpliwej pracy nad problemem. Chwilowo rezygnuje z pujścia do serwisu. A z klawiaturą też mam problem nie wszystkie przyciski działają więc korzystam z drugiej doczepianej.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62915.59
ETH 2542.92
USDT 1.00
SBD 2.63