Sort:  

我都唔知,只係覺得好靚

Posted using Partiko Android

的確很美麗👍

Posted using Partiko Android

查到了,Weigela florida 錦帶花

Posted using Partiko Android

厲害的你 名都幾好聽

Posted using Partiko Android

最緊要靚,我衹是職業病發作,唔使理我架哈!

Posted using Partiko Android

職業病?咩職業呀?你加左新手村微信未呀

Posted using Partiko Android

加咗新手村微信了,不過我成日聽唔明佢哋講乜嘢,爬文又爬唔切所以少出現😝

Posted using Partiko Android

哈哈 慢慢黎
得閒搭下咀囉

Posted using Partiko Android

係吖我bb班嚟咋想快都快唔到啦!我多數都係睇睇睇睇,他們廿四小時運作點睇都睇唔完😂

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58665.29
ETH 2302.95
USDT 1.00
SBD 2.51