Jesienne inspiracje

in #partiko6 years ago (edited)

Ciepłe kakao, sandwiche z serem i szynką, grzaniec i ciepły kocyk. To znak, że za oknem jesień. Jedyny minus to infekcje, które mam co roku.
Gdziekolwiek człowiek się ruszy widać, że Polacy polubili Hallowen :-)


zdjęcie własne park Solankowy

Lubie klimat świec. Czuje takie ciepło miłości w domu. Głównym pomysłodawcą jest oczywiście moja druga połowa, Monika. Ja od siebie dodałem liście na komodzie. Mała rzecz a cieszy:-) Oceńcie sami.

Jak widać wystaczy kilka dodatków, a pokój staje się cieplejszy.
Więcej jesiennych inspiracji znajdziedzie u @sisters, która jest mistrzynią dekoracji i pomysłów.

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa

Posted using Partiko Android

Sort:  

Getting ready for Halloween!

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59239.80
ETH 2662.03
USDT 1.00
SBD 2.48