You are viewing a single comment's thread from:

RE: NIEZWYKŁE MIEJSCE, KTÓREGO JUŻ NIE MA..

in #partiko5 years ago

Nigdy w Krakowie nie mieszkałem ale byłem raz w tej Stajni przed laty. Choć nie pamiętam nazwy, doskonale pamiętam miejsce na Twoich zdjęciach.

Ach wspomnienia. Nie wiem czy nie siedziałem na tym samym miejscu co Ty na zdjęciu. Pamiętam pyszną kawę z bitą śmietaną i piękną dziewczynę z którą tam siedziałem. Nagle zaczęła się wpatrywać w coś za moimi plecami i zaaferowana szepnęła: "Co ten gołąb wyrabia?". Obejrzałem się szybko ale nie mogłem znaleźć w polu widzenia żadnego gołębia. No i jak się okazało, nie zobaczyłem też bitej śmietany :-D.

Sort:  

hahaha, :) to jest po prostu cudowne wspomnienie,
aż mi się buzia sama uśmiechnęła 💚

niesamowite, jak przeplatają się ze sobą ludzkie losy, ścieżki i myśli.
może faktycznie siedziałeś na tym samym miejscu, może minęliśmy się w jakiejś bramie.
może pomyślałeś o czymś patrząc na wnękę w starym, krakowskim murze, a może ja pomyślałam to samo, tylko kilka lat później.
marzy mi się taki film, który umiałby o tym opowiedzieć.
(..)

jest śliczna dziewczyna, jest kawa ze śmietanką, jest gołąb - od razu widać, że to musiał być KRAKÓW 💜😃

aa, pardon:
tego gołębia to jednak wtedy nie było;
przynajmniej nie tam 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57346.65
ETH 3107.45
USDT 1.00
SBD 2.40